Ik weet niet waar ik dit berichtje moet plaatsen maar ik ben zo gespannen, ik kreeg vanmorgen een sms dat mijn zusje haar vliezen vannacht om 4 uur zijn gebroken (precies even laat als bij mij een paar maandjes terug)... Ik vind het zoo spannend, ik krijg een neefje dat weet ik al, en Can krijgt dus ook voor het eerst een neefje. Oooooohhhh , ik kan bijna niet meer wachten ... ik had ECHT niet verwacht dat ik het zo onwijs spannend zou vinden.... Ik hoop tegelijkertijd dat ze niet in paniek raakt ofzo bij de bevalling en dat haar bevalling lekker voorspoedig gaat en zo min mogelijk pijn heeft... En ik zit al heerlijk vooruit te dromen om met die twee kleine ukkepukken er straks als ze wat groter zijn er lekker op uit te gaan naar het zwembad of naar het strand of naar de dierentuin. ....Maar dus misschien vanavond al wel op kraamvisite .. moet vandaag nog wel even een kadootje gaan scoren... iemand nog leuke originele ideeeen? Sorry moest het even delen met jullie!
hey meid wat harstikke spannend hoop dat alles goed mag gaan met zowel je zus als de kleine man en dat je natuurlijk heel snel van je neefje mag gaan genieten groetjes nathalie
Nou even een update: ze ligt nu in het ziekenhuis want het wilde gisteren niet goed doorzetten. Nu is het vannacht toch weer begonnen met weeen en ze gaan haar nu ook wat geven zodat het wat sneller verloopt allemaal. Ik hoop zo dat het vlug voorbij is voor ze en dat ze snel hun kindje in de armen mogen sluiten.. ik wacht vol spanning op het verlossende telefoontje. Ik had echt niet verwacht dat ik er ZO mee bezig zou zijn... Nou ja.. nu maar eerst nog even kolven voor mijn eigen kleine mannetje.. en nog maar een beetje fantaseren over de toekomst voor Can met z'n neefje. Zal wel grappig staan, mijn zusje krijgt waarschijnlijk een heel blond jongetje.. en Can is heel donker ( ik heb een Turkse man) .. ik ben ook erg benieuwd of je toch kunt zien dat het wel familie is....?
Nou, ik kom net uit Assen vandaan Manuel is vanmorgen om 7:56 uur geboren! Een baby'tje van ruim 8 pond, een flinkerd dus, maar zooo lief Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel jaloers ben dat bij haar de borstvoeding meteen goed gaat.. dat doet echt een beetje pijn. Natuurlijk gun ik het haar enorm dat het zo goed gaat, maart als ik dat kleine mannetje van haar heerlijk aan de borst zie lurken.. ik had dat ook zo graag gewild! (ben ik nu slecht...? )
wauw! wat fijn! gefeliciteerd met je neefje! Ik ken dat met de bv.... Bij mijn zus ging het ook ontzettend goed (2 jaar lang volgehouden) en ik moest het na 10 dagen al afkappen omdat mijn dochter naar het ziekenhuis moest omdat ze niet aankwam..... Toen nog even gekolfd maar dat hield ik niet lang vol, kreeg er echt pijnlijke borsten van en op een gegeven moment kwam er gewoon steeds minder uit.... Dus ik heb het opgegeven en ben over gegaan op flesvoeding...... Maar ik krijg een tweede kans nu!
Leuk! Gefeliciteerd! Zelf vind ik een gepersonaliseerd boek van Sprookjesatelier heel leuk. Je kan het nog niet gelijk al geven, maar misschien is het een idee: www.sprookjesatelier.nl
Gefeliciteerd. Mag ik weten waarom je kleine man niet bij jou drinkt? Of wil je dat liever niet kwijt? Soms lukt het na een paar weekjes ineens wel en hebben ze door hoe het moet. Je zou het dus nog eens kunnen proberen als je dit nog niet gedaan hebt. Je kan ook altijd een lactatiekundige inschakelen. Die weten vaak wel hoe of wat.
Tuurlijk ben je niet slecht. BV blijft een hekelpunt. Als het wel goed gaat dan snap je niet dat anderen het niet lukt en als het niet goed gaat voel je je onwijs schuldig (tenminste; dat had ik dan). Toch ga ik het nog eens proberen (heb ik onlangs besloten). In elk geval GEFELICITEERD!