4 maanden waren we druk in de weer voor een tweede kindje en afgelopen maand wilde we even rust nemen, aangezien we jesse al in dec hebben. 1 keertje onveilig en jip we zijn dus nu in blijde verwachting als ruim 5 weken en 3 dagen ik kan mijn geluk niet op zo zie je dat je niet kan en mag plannen en een kindje neem je dus niet dat krijg je !
Omdat wij ze zelf niet kunnen krijgen laten wij ze maken (IVF/ICSI)...hahaha *grapje!* Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie 2e kindje! Elmo
Inderdaad! Wij werden koud een maand nadat ik te horen kreeg, dat ik zonder ingrijpen niet zwanger zou kunnen worden, tóch blij verrast met ene positieve zwangerschapstest. De wonderen ( want het is en blijft een wonder!) zijn de wereld nog niet uit! Jullie ook van harte gefeliciteerd!
poehh idd krijg hier kippenvel van als ik zoiets lees, ik was bij jesse al meteen bij de eerste ronde zwanger en natuurlijk heel dnakbaar we hadden genoeg mensen in de omgeving die ook wilde en waar het niet lukte dus ik besefte wel dat ik geluk had, maar toch nu bij de tweede toen het na 4 mnd nog niet gelukt was, voelde ik me beroerd en was ik ook weer boos op mezelf dat ikzo verwend was ik heb nu wel een klein beetje kunnen ervaren hoe het is als het niet lukt maar dan nog niet zo intens als mensen die idd met ivf en zo moeten gaan proberen ik vind jullie dan ook allemaal enorm dapper en idd een kindje krijgen is een groot wonder vandaar ik ook tegen iedereen zeg een kindje NEEM je niet dat krijg dus eigenlijk bedoel ik dat tegen mensen die menen dat je het kunt plannen en dat het maar gewoon lukt.
@ amber 1978 ; ik zie pas dat jouw zoon ook deze twee mooie namen draagt hihi Jesse is zijn roepnaam en marijn is vernoemd naar marinus een goede vriend van ons die helaas een jaar geleden is gestorven