Gefeliciteerd! Wat super een vader hier. Is de draagmoeder een bekende van jullie? Lijkt me super iemand die dat wil doen. Heel veel geluk toegewenst en veel shop plezier straks. xxx
WOW welkom hier Hartelijk gefeliciteerd met ze 3tjes geniet er lekker van en lekker shoppen voor de aanstaande kleine (heerlijk he!) ik wens jullie heel veel geluk vindt dit leuk om tehoren dat jullie een draagmoeder hebben net wat er eerder wordt gezegt meestal adopteren 2 mannen een kindje maar dit.. Geweldig! liefs
Welkom Mark en van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande kindje! Hopelijk gaat alles voorspoedig.
Wat ontzettend leuk al die reacties! Ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Het is inderdaad geen 'standaard' constructie en we zijn mega dankbaar voor onze lieve draagmoeder, want dat komt niet zo vaak voor zijn we inmiddels achter gekomen. Heb je inmiddels geaccepteerd dat je nooit kinderen zult krijgen omdat je niet gekozen hebt voor adoptie of pleegzorg en dan zegt iemand dat ze het een eer zou vinden om een kind voor je te dragen... Jullie kunnen je wel mijn reactie voorstellen en Ik ken inmiddels haar hele cyclus van buiten, nog beter dan zijzelf. En ik kan haast niet wachten op het moment dat ik mijn kleine spruit voor het eerst vast kan houden.... Das echt zo'n ultieme droom... krijg al kippevel bij de gedachte... In de tussentijd de leuke momenten van echo's, hartje voor de eerste keer horen, omgeving vertellen, eindeloos shoppen voor de kleine, mijn ouders vertellen dat ze toch opa en oma worden van hun zoon waar ze het niet meer van verwachten.... Wat kan het leven toch mooi zijn op dat soort momenten....
Hai Mark, Nogmaals gefeliciteerd voor jullie beiden ;D Ik ben wel benieuwd wie er zo lief wil zijn draagmoeder voor jullie te wezen. Ik ben zelf bijna uitgerekend en las ook zo'n soort verhaal en vind het zo knap als je dat kan, ik zou het niet kunnen of willen (denk ik...) emotioneel en fysiek behoorlijk zwaar, echt alle respect voor vrouwen die dat doen! groetjes, Maaike
Van harte! Een hele fijne tijd gewenst, het moet heel bijzonder zijn om een zwangerschap van zo dichtbij mee te maken. (deze week staat er een heel leuk interview over een draagmoeder en twee mannen in de Flair, misschien leuk om te lezen? Het gaat sowieso over baby's/ kinderen) greets MaNo
Jeetje, wat leuk, word er helemaal BLIJ van dit te lezen! Veel baby-plezier voor de vaders en succes voor de draagmoeder, chapeau! =D> Groetjes en fijne zwangerschap toegewenst!!