wat gezellig ! hoever is de draagmoeder nu ? wij hebben voor 2 weken terug de halve babydump leeggekocht, haha heerlijk ! geniet van deze mooie tijd.
Bedankt voor je lieve woorden! ik kan maar geen genoeg ervan krijgen. Ben zo blij als een klein kind met deze zwangerschap We realiseren ons alle 3 dat we ontzettend gelukkig zijn met deze situatie. En vooral mijn man en ik, want zoals je zelf al aangeeft zijn er niet veel vrouwen die dit kunnen en dan ontmoet ik er ook nog eentje... Echt te gek! Prijs me elke dag gelukkig met de liefste draagmoeder van het hele universum!
Dank je wel! Echt een hele bijzondere tijd, elke week, elke dag, elk uur, elke minuut en elke seconde... Overdrijf ik? Bedankt trouwens voor je tip! Erg lief en attent. Ik ga eens naar de winkel om te kijken offie nog te koop is.... Dank je wel!
Dank je wel! Al die leuke reacties, wordt ik alleen nog maar blijer en vrolijker van! En ook een klein beetje ongeduldig, kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
goeje vraag.... verdwijnt iedere keer.... Maar goed, de aanhouder wint.... 8) Heb 'm weer vernieuwd en teruggezet...
Ik denk dat hij nu wel blijft staan hoor!! Jullie zijn al ver! Waarneer hebben jullie de eerste echo??
Deze week is de eerste echo geweest...! En het hartje ging als een stoomtrein tekeer.... [/quote] Wat gaaf Mooi moment is dat he!! Geniet jullie er lekker saampjes van..[/quote] Erg mega turbo gaaf! En dat genieten dat ziet wel goed.... gaat geen seconde voorbij zonder dat ik geniet
Super zeg!! Toen wij het hartje voor het eerst zagen dat was echt een heel bijzonder moment! Niet te omschrijven!
Ja idd het hartje blijft toch iets heel speciaals we hebben het vanmorgen met de 20 weken echo ook gehoord *zucht* *zwijmel*
van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! papa's to be dat jullie je grote wonder maar snel in jullie armen mogen sluiten heel veel liefs mieke