Kan diarree een teken zijn?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecila1982, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hoi allemaal,

Heb vannacht een verschrikkelijke rotnacht gehad. Vanaf 01.15 uur niet meer geslapen. De baby was giga druk, ik misselijk en raar gevoel in mijn buik. Dacht ook even dat ik koorts had ( dit was niet zo gelukkig ) Sinds een kwartier ben ik echt behoorlijk aan de diarree, gewoon tot water aan toe. Zou dit misschien een teken kunnen zijn dat de bevalling gaat doorzetten? Heb er verder geen krampen bij ofzo... gewoon... raar gevoel...

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

alles is mogelijk, begin van een bevalling of dat je toch ziek wordt.
    Zelf ken ik het misselijk zijn wel, diarree niet, wel dat ik ineens 4 x de grote boodschap kon doen op een dag. Zo ging het bij mijn zoontje. Nu heb ik bijvoorbeeld alleen maar een zeurgevoel in mijn buik, zullen de zenuwen wel zijn voor aankomende zondag dan worden mijn vliezen gebroken door de vk.

3. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    Ik ben ook nog niet bevallen..maar heb hier ook wel eens last van gehad, dus het zou ook gewoon bij je zwangerschap kunnen horen..

@Gerritsen...waarom worden jouw vliezen gebroken als ik vragen mag? Zie dat je ook de 27e bent uitgerekend.. (ik ook namelijk)

ciaoo

Succes meiden met de bevalling..hopelijk dient deze snel aan :)

4. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Fotunato: Dinsdag wordt ik ingeleid, aangezien ik graag thuis wil bevallen gaat de vk zondag mijn vliezen breken zodat ik toch nog een kans krijg om thuis te bevallen. Heb veel lichamelijke en geestelijke klachten, hoewel deze nu eigenlijk allemaal onder controle zijn, hebben we toch besloten om het bij het plan te laten zoals die is.Heb al ruim 3 cm ontsluiting en een verstreken baarmoedermond.

5. pinkelotje

10 dec 2008
    44
    0
    0
    ik had met 39 weken ook een soort van buikgriep (misselijk/maagpijn/diarree) en hoopte dat het een voorteken zou zijn, maar helaas niet. ben inmiddels 40+4 en nog steeds niks in zicht, dus bij mij was het "gewoon" een buikgriepje.
    maar goed, er zijn genoeg verhalen dat het wel een voorteken was, dus het enige wat je kunt doen, is afwachten of er zich nog andere symptomen aandienen en de bevalling doorzet!
    succes meid...

6. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    was bij mijn dochter wel een voorteken maar ja je weet het niet he

7. Alita

Alita Niet meer actief

bij mij was het ook een voorteken..spannend!!

8. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Nou... er is verder nog niks aan de hand hoor. Gister op controle geweest en omdat ik b.i. heb wilde ze ook even inwendig bij me kijken. Wat blijkt... heb ik al 2 cm. ontsluiting en de baarmoeder mond is ook al week. Mag nu a.s. zaterdagochtend weer terug en dan gaat ze waarschijnlijk mijn vliezen breken. Kreeg voor afgelopen nacht en aankomende 2 nachten slaappillen mee, maar vrijdag moet ik eerst zonder proberen dit vanwege zaterdag natuurlijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.

Succes allemaal meiden, en dat wel maar snel ons wondertje gezond en wel in onze armen mogen houden.

9. Alita

Alita Niet meer actief

oeeh spannend...en dan zeg jij er is nog niks aan de hand?!

10. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    bij mij was het ook een voorteken ...

11. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    hier ook flinke diaree met 41+4 en had nog geen ontsluiting oid. maar na weken moeilijke ontlasting gehad te hebben viel mij dit ook op. Dus wie weet heeft het er toch mee te maken.

12. pinkelotje

10 dec 2008
    44
    0
    0
    spannend hoor! heel veel succes alvast!!

13. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik had twee dagen voor de bevalling een hele dag last van diarree, vaak en veel
    dag erna niks
    dag daarna ongesteldheidsgevoel
    dag daarna is ze geboren!

14. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Net weer naar het ziekenhuis geweest. Ben opnieuw gestript nadat ze me eerst vertelde dat ik al 3 cm. ontsluiting had en alles verstreken is. Wanneer het vandaag niet verder gaat doorzetten, moet ik morgen om 06.00 uur bellen, als er plek is, word ik dan ingeleid. Heerlijk idee!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeeeeeeeehhhhh dus het was een begin meid!!!

Heel veel succes en zet m op!!!

16. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Thanks!! Hopen dat het zelf door gaat zetten vandaag ;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

heb je al weeën dan? merk je al iets?

18. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Voel nog weinig hoor! Af en toe een harde buik en een zeurderig gevoel in mijn onderrug en buik maar verder niks hi hi. Wel spannend hoor ;) !

19. Alita

Alita Niet meer actief

...en nu?

20. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Zelfde nog, nog weinig aan de hand. Ga zo lekker mijn 2 slaappillen nemen en naar bedje. Ben ik goed uitgerust voor wat komen gaat :)

Deel Deze Pagina