Slijmprop

Discussie in 'De bevalling' gestart door Que, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik zat me af te vragen, merk je dat je je slijmprop verliest??

Als ik namelijk s nachts ga plassen dan doe ik altijd alles in het donker. Moet ik nu het licht aan gaan doen om de slijmprop in de gaten te houden?

2. MamaWilma

MamaWilma Nieuw lid

7 nov 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

toevallig heb ik vanmorgen mijn slijmprop verloren, toevallig kwam hij op m'n papiertje tijdens het afvegen.

Ik denk dat het geen doen is om na elk plasje, en zeker de laatste weken ga je voor veel kleine plasjes, te controleren of je je slijmprop verliest. Je kan hem ook in stukjes verliezen en er dus geen idee van hebben.
    Bij mijn dochter heb ik er nooit iets van gemerkt, toen braken gewoon mijn vliezen en 8 uur later was ze er.

Maar als je zeker wilt zijn of je iets van je slijmprop ziet , zou je 's nachts het licht aan moeten doen want ik heb er absoluut niets van gemerkt of gevoeld.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Je hoeft niet perse je slijmprop te verliezen. Veel vrouwen verliezen hem ook pas tijdens de bevalling en hebben dat hele ding nooit gezien hahaha. Of je verlies hem in gedeeltes.

Het is eigenlijk niet iets wat van belang is om in de gaten te houden want het verliezen van de slijmprop (zeker op deze termijn) zegt niks over een eventuele naderende bevalling.

Dus ik zou gewoon lekker blijven plassen in het donker :D

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik lette er wel altijd op..
    Ik verloor hem pas na 2 dagen weeen en nadat mijn vliezen waren gebroken door de vk.
    Ik voelde het wel duidelijk, maarja op dat moment gebeurde alles in 1 keer dus dan ben je je er wel bewust van.

5. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik had de slijmprop ook op m'n wc papiertje.. Maar als die in de pot was gevallen, had ik het nooit gemerkt denk.

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Het was dat ik elke keer wat hoorde plonzen, (wij hebben geen wc met een plateau) en ik dus mijn wc eens aan een grondige inspectie heb onderworpen (lees: onder het randje, diegene die zo'n zelfde w.c. hebben snappen wat ik bedoel.) anders had ik het nooit gemerkt.

Ik heb het ter kennisgeving aangenomen. Het maakte me niet uit en ik verbond er geen conclusies aan. (41 weken zwanger haha).

Zelfs was ik verbaasd toen ik de volgende ochtend weeën kreeg.

Tja, ik zag het er gewoon niet meer van komen of zo, die bevalling.:D

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou toch wel het licht even aandoen als je naar de wc gaat, niet perse voor de slijmprop, maar wel om te kijken of je bijvoorbeeld bloed verliest ofzo....Ik doe het in ieder geval wel!

8. Que

Que Niet meer actief

Dat kan ik in het donker ook zien. 2 huizen verder op staat een lantaarn paal en wij hebben in de badkamer een vrij groot raam. Heb dus een soort van zeer lichte schemering in de badkamer. dus bloed op een papiertje dat zie ik wel.

9. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Ik voelde het wel, maar dat kwam omdat ik hem 's ochtends in mijn ondergoed voelde zitten bij de tweede. Mijn bevalling begon direct. Bij de eerste kwam het 's avonds op de wc maar toen had ik het licht nog aan en zag ik hem op het papiertje. Hierna bleef ik wel wat bloed verliezen en me naar voelen op de zaterdag(voorweeen). Zondagmorgen braken mijn vliezen en toen begon het feest, haha!!

Liefs Conijn

Deel Deze Pagina