Ik weet niet of je sneller loshangend vel krijgt ligt ook aan de snelheid waar je mee afvalt. Ik sport zelf een aantal keren in de week meestal 3 keer hardlopen en 1 of 2 keer zwemmen.
Ken je verhaal, ben zelf ook niet een van de minste.... Maar in je verhaal lees ik wel dat je nu de motivatie heb gekregen, en dat je er echt heel erg mee zit.... Het begint bij een goede motivatie, en ik denk dat de rest vanzelf komt, als je maar genoeg gemotiveerd ben. Je kan wel bij een dietiste lopen omdat je MOET afvallen, maar het gaat het snelste en gemakkelijkste als je WILT afvallen. En dan ga je zelf wel manieren vinden om het op jou eigen manier te doen.... In ieder geval veel succes met de strijd tegen de kilos... Heet je welkom bij de club
Zolang je zorgt dat je niet meer dan gemiddeld een kilo per week afvalt, valt het wel mee met het loshangende vel. Bovendien als je gemiddeld meer dan een kilo per week afvalt belast je hart teveel. En met jouw familiegeschiedenis lijkt me dat geen aanrader. Het mooiste is om ongeveer een pond per week af te vallen, dan merk je al snel resultaat, zodat je goed gemotiveerd blijft en het goed vol blijft houden. Na -25 kilo heb ik echt geen hele strakke buik, maar het is niet zo dat de vellen erbij hangen. Maar met jouw geschiedenis als emo-eter blijft het toch het beste om hulp te zoeken om hiervan af te komen, want daar helpt helaas geen enkel dieet tegen.
Je zal toch moeten bewegen. Ik heb zelf ook een crosstrainer gekocht (een hele goeie) want je moet toch iets doen. Het is namelijk heel simpel : Je eet meer dan dan dat je verbrandt. Dat betekent dat je lichaam gaat opslaan. Oplossing is zorgen dat je meer gaat verbranden. Dat doe je door te bewegen. Je zal van geen enkele diëtiste of ander persoon die je wil helpen met afvallen horen dat je niet hoeft te bewegen want dat is echt noodzakelijk. Een slanker lijf komt niet vanzelf aangevlogen terwijl je lekker onderuit zit op de bank En ik ben zelf ook flink te dik dus ik mag het zeggen
juist! dit is echt by far de allerbeste tip... probeer niet te gaan lijnen, dat werkt een tijdje, maar uiteindelijk val je terug in je oude eetgewoontes... geloof me, ben zelf een levende jojo... probeer te analyseren wanneer jij het moeilijk hebt... ik weet van mezelf, als het in huis is, moet het op... dus haal ik het niet en doe geen boodschappen met een lege maag.... verder zo gewoon mogelijk.. geen honger lijden, maar anders en gezonder/bewuster met eten opgaan.. lees de etiketten en vergelijk je keuzes.. maakt je ook veel bewuster... en verder het sporten.. ik weet het, je schreef het al meerdere keren, maar naast dat je je eet patroon aan wilt pakken zul je ook je zelfwaardering een enorme opkikker geven door te gaan sporten. Het heeft naast het lichamelijk positieve effect ook een psychologisch effect.. je voelt je direct gezonder én door de spiermasse die je opbouwt, verbrand je sneller terwijl je niets doet... ik heb een sportmaatje gezocht en ben begonnen met een intake waarbij je met de billen bloot moet... wegen, vetmasse, bloeddruk en conditie test.. ik was er nog beroerder aan toe dan dat ik zelf had bedacht... ik was 10 jaar ouder qua lijf... inmiddels 1,5 later sport ik nog steeds 3 keer in de week, 17 kilo lichter en veeeeel meer energie... vooral een sportschool met de less mills programma's kan ik je van harte aanbevelen... heel, heel veel succes, je kunt het meid!!