Hoi Vooral sommige shirts van mijn man, als ik die strijk, nou die lijken helemaal niet gewassen. Soms komt er toch een luchtje vanaf bij het strijken! Iemand een goede tip hiervoor? Bedankt
op een ander programma wassen... ik had dat de laatste tijd ook, de was rook verder schoon maar er kwam van bepaalde shirtjes inderdaad zo'n zweet-waspoeder lucht vanaf. ik wastte eerder alles op het 30 graden snelprogramma maar nu toch maar op het 30 graden lange programma en nu is het probleem over... of alvast wat wasmiddel (vloeibaar) op de zweetplekken wrijven voor dat je het in de wasmachine gooit?
Hoi De shirts die dit hebben mogen niet op 60 graden gewassen volgens het label, en ik wil zijn kleding ook niet vernielen...
Heb het nog niet geprobeerd, maar mijn moeder noemde inderdaad ook azijn als wapen tegen zweetluchies.
het extra wassen helpt ook niet. Ik had dat ook met shirtjes van mijn werk. This gewoon een slechte kwaliteit dan. Dat was iig in mijn situatie. Want met eigen kleding of blousjes had ik er geen problemen mee en had ik die lucht niet maar wel in mijn werkblousjes. Probeer die optie van azijn en anders de optie prullenbak...
yessss ga ik dat ook even doen met de shirts van mijn vriend. na het wassen tijdens het strijken komen daar ook eens wat zweetluchtjes uit. azijn mn beste vriend komt u maaarrr
Mijn schoonmoeder zegt spoelglansmiddel voor in de vaatwasser. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar schijnt te helpen.