Ik heb je foto gemist maar zo te lezen heb je goede tips gekregen en lijk je helemaal niet boven de 30
Mee eens. Ik werd altijd ouder geschat en naarmate ik meer afval (zit nu op -12) schatten mensen me ook jonger.
Haha dat had ik ook, na mn zwangerschap kilooo's aangekomen, en hoorde opeens reacties van "zo nu lijk je een echte mama", "je lijkt geen jongedame meer" haha beetje zo voorzichtig gebracht. Nu weer wat afgevallen en hoor het nu veel minder.
Hier dus ook andersom, ik ben 27 en ze vragen nog steeds mijn id....... iemand dacht laatst dat mijn kinderen van mijn zusje waren, zij is 9 jaar jonger dan mij. Ach ik kan er wel om lachen en word er soms weleens door gepest hahaha. Eerder was het juist andersom, toen ik 11 was schatte ze me altijd al 16 en nu ben ik 27 en schatten ze me weer zo jong hahahaha
@Butterfly; dat heb ik ook...toen ik 12,13 was werd ik zo 17,18 geschat, en toen ik vorige week sigaretten ging halen vroeg de vrouw aan de kassa of ik al wel 16 was.
wat een leuk topic dit! jammer dat ik de foto van TS gemist heb. Allesandro, jou had ik op zo'n 25 geschat. Zag dat je daar 22 bent, dus iets te oud geschat Ik ben eigenlijk ook wel eens benieuwd hoe oud jullie mij schatten hahah
haha even denken of ik het aan durf Oke oke, ik zal eens even tussen mijn bestanden gaan kijken.. moet natuurlijk wel goed voor de dag komen
voor de gene die me foto nog wil zie ik kan het morgen misschien nog even op me profiel zetten als ik het nog durf ik ga er een nachtje over slapen
nou vooruit dan maar, de eerste foto is van +/- 3 kwart jaar geleden. Kian was daar nog een stuk kleiner! en de tweede een maand of 4 geleden schat ik zo.. Bekijk bijlage 227490 Bekijk bijlage 227492
Ze vroegen laatst op school van m'n zoontje of ik de nieuwe stagiaire was.....28 en zwanger van de derde. Toen ik zei dat m'n zoon op school zat zei ze: jeetje, dan ben je ook een hele jonge moeder zeg. *zucht*
Ik word zelf ook altijd jonger geschat gelukkig Want ik ben al echt OUD!!! Dus dan wil je wel jonger geschat worden. Hoef alleen nooit mijn id te laten zien Maar ik zie wel eens vrouwen die jongen dan mij zijn en die zien er zo oud uit, maar dat ligt meestal aan het kapsel en de kleding. Jammer dat ik je foto niet meer kan zien, maar zo te horen valt het wel met jou topicstarter
Aangezien ik ook altijd ouder wordt geschat en zelfs als de moeder van mijn 23 jarig zusje werd gezien, ben ik wel benieuwd hoe oud jullie me schatten