ik word veel te oud geschat

Discussie in 'De lounge' gestart door mamazeyad, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Ik heb je foto gemist maar zo te lezen heb je goede tips gekregen en lijk je helemaal niet boven de 30 ;)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mee eens. Ik werd altijd ouder geschat en naarmate ik meer afval (zit nu op -12) schatten mensen me ook jonger.

3. HOG

HOG Niet meer actief

Haha dat had ik ook, na mn zwangerschap kilooo's aangekomen, en hoorde opeens reacties van "zo nu lijk je een echte mama", "je lijkt geen jongedame meer" haha beetje zo voorzichtig gebracht. Nu weer wat afgevallen en hoor het nu veel minder.

4. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Hier dus ook andersom, ik ben 27 en ze vragen nog steeds mijn id.......
    iemand dacht laatst dat mijn kinderen van mijn zusje waren, zij is 9 jaar jonger dan mij.
    Ach ik kan er wel om lachen en word er soms weleens door gepest hahaha.

Eerder was het juist andersom, toen ik 11 was schatte ze me altijd al 16 en nu ben ik 27 en schatten ze me weer zo jong hahahaha

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Butterfly; dat heb ik ook...toen ik 12,13 was werd ik zo 17,18 geschat, en toen ik vorige week sigaretten ging halen vroeg de vrouw aan de kassa of ik al wel 16 was. :p

6. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Lucia: Hoe apart kan het zijn he? Zijn we in al die jaren helemaal niets veranderd hahahaha

7. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

wat een leuk topic dit! jammer dat ik de foto van TS gemist heb. Allesandro, jou had ik op zo'n 25 geschat. Zag dat je daar 22 bent, dus iets te oud geschat :p

Ik ben eigenlijk ook wel eens benieuwd hoe oud jullie mij schatten hahah

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

foto?;)

9. bijtjuh16

haha even denken of ik het aan durf :p :D

Oke oke, ik zal eens even tussen mijn bestanden gaan kijken.. moet natuurlijk wel goed voor de dag komen ;)

10. mamazeyad

voor de gene die me foto nog wil zie ik kan het morgen misschien nog even op me profiel zetten als ik het nog durf:p ik ga er een nachtje over slapen;)

11. bijtjuh16

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@bijtjuh16

Ik denk dat jij 23 bent.

13. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    max 25 jaar ze echt ouder schat ik u niet

14. silvermist

silvermist Niet meer actief

bijtjuh, ik denk 24 je komt me wel bekend voor :)

15. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Ze vroegen laatst op school van m'n zoontje of ik de nieuwe stagiaire was.....28 en zwanger van de derde. Toen ik zei dat m'n zoon op school zat zei ze: jeetje, dan ben je ook een hele jonge moeder zeg. *zucht*

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

niet ouder als 25 idd, tussen de 23 en 25 dan schat ik..

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik word zelf ook altijd jonger geschat gelukkig :p
    Want ik ben al echt OUD!!! ;) Dus dan wil je wel jonger geschat worden. Hoef alleen nooit mijn id te laten zien :(

Maar ik zie wel eens vrouwen die jongen dan mij zijn en die zien er zo oud uit, maar dat ligt meestal aan het kapsel en de kleding. Jammer dat ik je foto niet meer kan zien, maar zo te horen valt het wel met jou topicstarter :p

18. mamazeyad

bijtjuh16 ik schat jou 23/ 24. hoe oud ben je?

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Aangezien ik ook altijd ouder wordt geschat en zelfs als de moeder van mijn 23 jarig zusje werd gezien, ben ik wel benieuwd hoe oud jullie me schatten :(:)

20. mamazeyad

ik schat jou ook rond de 24;) wat een mooie ogen heb jij!

Deel Deze Pagina