als de moeder van je 23 jarige zusje lijkt me zwaar overdreven maar als ik je avatar zie en deze foto moet ik even 2 keer kijken of het zelfde persoon is hihi Je hebt juist een hele gave rimpelloze huid , alleen die wenkbrauwen he ik snap die hype met die nep wenkbrauwen echt helemaal niet hahaha (ik loop denk ik achter ofzo) zo zonde ik vind het persoonlijk niet mooi, zeker niet omdat je gewoon een hele mooie meid bent, is zonde vind ik dan.. het leid altijd af als ik met iemand praat (mijn ogen trekken ernaar )
dani ik vind het echt raar dat jij als moeder van je kleine zusje word gezien. ik vind je er echt niet oud uitzien!
dani ik schat je rond de 28/29. Ik ben zelf 20, dus jullie zaten er ook allemaal naast! hoop dat ik als ik 40 ben ik jonger word geschat!
Die wenkbrauwen tja hahahaha mooi vind ik het ook niet, maar ik doe het omdat ik geen wenkbrauwen heb! Heb echt maar een paar plukjes haar die je gewoon niet ziet...
triskele ik snap dat zulke dunne wenkbrauwen niet zo mooi zijn maar mijn wenkbrauw ligt normaal erg laag en als ik hem niet epileer aan de onder kant dan zie ik er heel boos/ moe uit. ik zou het liefst ook mooi gevormde volle wenkbrauwen hebben
En als ik een pony heb zie ik er heel anders uit zoals in mn avatar. De foto die ik net heb geplaatst is 2 maanden terug...
Sorry, maar iemand die dat denkt/zegt zou ik persoonlijk niet helemaal voor vol aanzien... Ik schat je een jaar of 26.
ja ik ben zelf ook niet echt gezegend ermee helaas hihi (dun, blond en niet de goede locatie hihi) (eigenlijk moest je ze gewoon zelf kunnen maken hihi) ik verf ze wel regelmatig..
Ik ben trouwens 32 jaar, maar wordt vaak eind 30 geschat, laatst nog 40 door iemand. Maar van binnen voel ik me nog altijd 24
Ben je ouder als mij, had ik je niet gegeven ik dacht zo in elk geval voorbij de 25 maar dan vind ik het zoiezo lastig te schatten tussen de 25-35 is h et heel wisselvallig om te kijken hoe oud iemand precies is. Ik ben 30 (bijna 31) maar voel mezelf regelmatig ouder (moeheid vanwege ziekte hahaha) maar qua innerkind nog wel jonger hoor, vooral in de auto als ik lekker aan het cruisen en zingen ben...
Jee wat grappig, ik wil eigenlijk ook wel een keertje geschat worden! Ik heb één hele mooie foto whahaha zo zie ik er nu niet echt meer uit(na 8 maanden nachtbraken)!! Maar ben in twijfel of ik uberhaubt wel plaats, dan word ik wel heeeeeeeeeeeel erg makkelijk herkend! Dani een jaar of 26? Bijtje een jaar of 24??
ach er is altijd nog photoshop he dames ik haal niets weg maar geef mezelf wel een mooie "glow" dan lijk ik mooier (vind ik dan hahahahaha)
Dank jullie dames jullie maken mijn dag weer goed hahahaha. Ik denk zelf dat het komt door mijn gewicht, ben behoorlijk zwaar en lijk daardoor misschien wel wat ouder.
en ja ik kijk altijd scheef met mijn wenkbrauwen als ik lach dus dan doe je een schuine pony en valt het minder op, het gaat er niet om of je jong bent met leeftijd komt wijsheid om jezelf mooier te laten lijken LOL!!!! *ligt dubbel*
Whahaah cooooooool zat er heel ver naast bij Dani, sorry! Triseleke je leeftijd staat hier al boven dus kan niet meer objectief schatten! Maar ik vind je er gewoon naar je leeftijd uitzien eigenlijk.