Hihi wel zwart wit want oooooooooh die wallen! Nou, schatten maar! Ik haal hem over 10 minuten weg! Edit: Dit is niet de mooie foto hoor, wel een eerlijke. Zonder makeup enzo, maar had geloof ik wel een iets leukere kunnen kiezen deze is wel heel slecht
Jaaa ik ga ze weghalen! -- weggehaald! -- Wat leuk, jullie schatten best in de buurt of ouder!! Ik ben nu (net!!) 25!
weet iemand waarom ik geen foto's kan plaatsen op mijn profiel? ik zie nergens waar ik een foto kan uploaden?
Ik wil ook wel foto plaatsen, maar lig al in bed en met mobiel lukt het niet. Als jullie nieuwschierig zijn wil ik het morgen wel plaatsen
Ik kan volgens mij wel mijn avatar veranderen, maar dan kun je het niet duidelijk zien, dus morgen volgt een andere duidelijkere foto. *gaat voor even de avatar veranderen*
Ik wordt altijd jong geschat... Ook niet altijd leuk.. Vooral als k met j loop.. Heb wel eens te horen gekregen " ben je lekker aan het oppassen" umzzz nee
Heb juist heel vaak het tegen over gestelde niet dat ik dat erg vind met me bijna 38 jr. Ze schatten me vaak nu rond de 30 Als tiener leek ik met 12 16 en als 20 tiger leek ik opeen tiener. Zelfs zo erg was zwanger van de oudste. Was zo in gesprek met een mevrouw ze zegt jij zwanger? Ik zeg ja waarom niet ?? Nou zeg ze ben je niet een beetje jong voor iemand van rond de 16 Ik zeg mevrouw ik ben 26 Kan me dus ook verstellen als het andersom ook niet leuk is
ik word altijd onder de 16 geschat ik word dit jaar 26...er word zo vaak om id gevraagd. Is ook leuk de reacties als ik met 3 kids over straat loop....gaat weet zo'n tienermoeder :S
Triskele je bent een leuke vrouw om te zien! Mooie ogen ook...ik ben wel benieuwd naar meer foto's, vind het wel leuk om schattingen te maken
Ze vragen bij mij wel eens of mijn dochter en ik zusjes zijn Altijd leuk om te horen. Maar toen ik 15 was schatten ze me weer altijd 18. Toen vond ik dat ook leuk hoor haha.