Gister kwam ik thuis van mijn werk en de gordijnen waren dicht dus ik dacht al "vreemd" . Kom ik binnen heel ons huis vol met kaarsen en roosjes , ik zoeken naar mijn vriend stond hij boven op me te wachten met de mooiste rind die ik ooit heb gezien in mijn leven . Hij vroeg of ik met hem wilde trouwen en ik jankend jaaaaaaaaaaaaaaaaa . Echt zo romantisch en zo schattig ben echt zo blij . We weten nogniet wanneer maar wel dit jaar nog . Ik moest het ff vertellen liefs caroline
Zucht....ze bestaan toch nog, romanticussen Gefeliciteerd meid!! Als bij mij de gordijnen dicht zijn dan zit m'n hubby gewoon tv te kijken hoor, maar doet ie ze dicht omdat de zon op de tv schijnt hahahaha.
wat een romantisch mannetje heb jij zeg ik wens jullie een hele mooie dag en al het geluk van de wereld
Wat een geweldig aanzoek, hij had er wel werk van gemaakt! Veel geluk en succes bij alles plannen (en natuurlijk op de dag zelf). Groetjes Senna
hoi ja zeker romantich nou alvast van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwlijk groetjes helen en jaimy
thanks allemaal .Het word idd wat regelen maar dat komt allemaal goed . Helen en jaimy jullie zijn op mijn verjaardag getrouwd toevallig !!!