Ik ben nu bijna 35 weken zwanger en zal in het WKZ in Utrecht bevallen via een keizersnede. Wie heeft deze ook daar gehad en hoe gaat het in zijn werk? - Wanneer krijg je de datum te horen? - Wanneer zie je je kindje weer na de OK - Hoe gaat het met algehele narcose? (man erbij?) - Heb je zelf wat in te brengen? Kortom, ik wil eigenlijk alles weten Wie kan me helpen??
Een vriendin van me is nog geen weekje terug bevallen, van wat ik weet mocht haar man overal bij zijn. Kregen ze direct na de controles de kleine mee op de kamer. Ze was niet onder algehele narcose maar plaatselijk. De datum is moeilijk want ze zou eerst een week eerder onder het mes gaan (dit kreeg ze 1,5 week van te voren te horen) maar op het laatste moment is het verzet naar de woensdag erop ivm drukte. Dus ook de datum zegt natuurlijk niets en ze had zich er erg op verheugd dus baalde enorm. Sterkte!
Ik heb hem niet in dat ziekenhuis gehad maar dit is mijn ervaring, datum werd bij mij gepland bij een controle bij de gyn. Kindje blijft (mits alles goed is maar das bij een natuurlijke bevalling ook) gewoon bij je op de ok. Ik kon vanuit het "bed" waar ik lag zien dat alles werd nagekeken en mijn vriend de navelstreng nog een stuk afknipte enzo. Kindje is bij mij niet weggeweest mocht hem vasthouden toen ze nog met mij bezig waren en op de uitslaapkamer waar je daarna heen ging waren mijn vriend en de kleine er ook gewoon. Hoe komt het dat je algehele narcose hebt? Want of je kindje dan blijft of niet merk jezelf dan toch niet?? En wat voor soort dingen zou jezelf in willen brengen? Mijn ervaring is dat ze alles voor je doen en je kunt alles aangeven maar moet ook mogelijk zijn blijft toch een operatie..