Ik denk dat ik daar beneden een schimmeltje heb. Ik zal jullie de details besparen Maar ik heb zo'n tube canesten gymo crème liggen. Maar in de bijsluiter staat dat je de arts moet raadplegen als je zwanger bent. Maar laat het nou net weekend zijn en hiervoor de hap bellen vind ik wat overdreven Weten jullie of je dit mag gebruiken?
Ik kreeg het ook van de huisarts, in het 2e trimester, ze zei dat ik het nog mocht gebruiken, maar ik weet niet of dat dan in het eerste of derde trimester ook mag..
Ik heb geen ervaring met Canesten, wel met Multigyn Actigel. Dat mag ook gebruikt worden tijdens de zwangerschap (Ik zou sowieso even de huisarts bellen). Actigel brand eerst wel een beetje maar naar mijn ervaring werkt dat super!
Ik heb het in het begin van mijn zwangerschap gebruikt, was er snel vanaf en ben nu alweer 32 weken Hoever ben je?
Ik zou gewoon de huisartsenpost even bellen om te overleggen of morgen je huisarts. Beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan om vast te stellen dat je wel echt een vaginale schimmel hebt, en niet een andere aandoening daar beneden.