7 dpo en de volgende klachten.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JoliJoy, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    - steekjes in eierstokken
    -elke dag met vlagen misselijk
    - koud hebben (of komt dat door het hondenweer?)
    -warme wangen
    - kronkelende darmen
    - super vroeg wakker
    -1x diaree
    -midden in de nacht moeten plassen
    - en sinds nu net komt er nog eens honger bij (terwijl ik veel heb gegeten en vanavond eeen halve zak zoute stengels naar binnen heb gewerkt).

Wie denkt dat het met ontpillen heeft te maken?
    Wie denkt dat deze symptomen bij 7dpo horen en aannemelijk klinkt voor een zwangerschap?

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Tja. Kan beide he!! Ik had die symptomen inderdaad met Ontpillen en de ronde dat ik zwanger was had ik geen symptomen...

Test kan je alleen helpen! Succes!

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het is simpelweg te vroeg dat deze klachten van een zwangerschap kunnen komen.

Het zwangerschapshormoon hCG wordt pas aangemaakt als het vruchtje ingenesteld is. Dit gebeurt gemiddeld tussen 6dpo en 10dpo. Vandaar dat je ook pas rond 10/11/12 dpo (tuur)streepjes krijgt op een test.

Het hormoon dat na elke eisprong aanwezig is (zwanger of niet zwanger) heet progesteron en zorgt voor al dit soort klachten.

4. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Stomme progesteron :(

5. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @ jolijoy, ik heb vorige week met 7dpo een kruidvat test gedaan en die was hartdtikke positief. Mijn syptomen. Waren ,vaker plassen, en veel. Niezen. Hier is. Mijn foto 7 dpo,

Bijgevoegde bestanden:

margarethd vindt dit leuk.
  6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ja Duqi, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd. :) De meesten testen toch echt pas na 10dpo voor het eerst positief. En sommigen zelfs pas op NOD.

Succes met wachten TS!

7. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Ik teste altijd 4 dpo. Ik vind het zelf byzonder dat het kon:)

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb die klachten 9 maanden lang gehad na de eisprong en was helaas gewoon van het ontpillen. Je lichaam kan raar reageren en je goed voor de gek houden helaas.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Aub,met 4dpo is het nog niet ingenesteld en je lichaam maakt pas hcg aan als dat gebeurd is en dat moet nog eens verdubbelen iedere dag!;)

10. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Hahha sorry ik bedoelde 10 dpo , ik heb het verkeerd geschreven , 4 dgn voor minute menstruatie:)

Deel Deze Pagina