Ja ik ben echt dankbaar om m'n twee kids!!!!!!!!! En had ik er nog geen gehad zou het wellicht nog zwaarder geweest zijn vooral dan om terug beetje moed te vinden!! Het was zeker niet m'n bedoeling om mety m'n verhaal je schrik te doen krijgen hoor, en je hoort inderdaad veel verschrikkelijke verhalen waardoor je enorm begint te twijfelen!! Ook ik heb nu meer schrik dan ooit omdat ik me afvraag of het oooit goedkomt.... ik bedoel dat had ik destijds tijdens m'n geslaagde zwangerschappen nooit zo erg maar dat komt natuurlijk door wat ik heb meegemaakt de laatste maanden! In ieder geval het is nog steeds een feit dat 9 op de 10 zwangerschappen WEL goed lopen en da's gelukkig nog een hoog percentage!!! daar gaan we weer; POSITIEF DENKEN dus! ik snap wat je zegt, dat je telkens het niet is gelukt je echt teleurgesteld bent!! dat heb ik echt ook!!!!!!! We zullen elkaar dus de komende weekjes wat moed inspreken en hopen op goed nieuws binnenkort, voor ons allebei, dat zou super zijn!!!! vanaf nu denken we positief!! knuffel
Ja we moeten zeker positief denken. Misschien kan jij denken: ik heb al twee gezonde kinderen dus het zal vast wel weer lukken een derde ook te krijgen. Ik moet moed houden natuurlijk en soms kan ik mezelf die moed ook wel inspreken maar er blijven altijd twee dingetjes zwaar wegen voor mij en dat is: 1. mijn moeder, tante en oma waren meteen de eerste keer zwanger en dus mega vruchtbaar! Daardoor denk ik meteen: dan moet er met mij iets mis zijn! 2. 80 % van de stellen die regelmatig seks hebben is binnen 6 maanden zwanger. 80% is heel veel en ik vind het best deprimeren te bedenken dat ik daar niet bij zit (deze maand is ronde 6 maar zijn de 6 maanden al voorbij). Daardoor kan ik nogal gaan twijfelen, vooral door punt 1. Maar ja, ik kan mezelf wel gek twijfelen maar het heeft geen zin. Dat weet ik ook met mn hoofd maar om ook echt zo te denken is nogal moeilijk.
Ja ik kan je volgen, maar het kan best zijn dat jij ook goed vruchtbaar bent maar je lichaam gewoon wat meer tijd nodig heeft om te ontpillen, ik zou me niet blindstaren op vorige twee punten (al snap ik je frustratie/twijfel)... Kop op meid!!! we komen er wel!
Bedankt voor je opbeurende woorden! Ik zit de afgelopen dagen even in een negatieve spiraal merk ik. Ben van plan om daar morgen helemaal uit te zijn en weer met frisse moed te beginnen!
da's alvast een heel goed voornemen! ik was vandaag ook nogal , ik had echt gehood dat gisterenavond mijn temp hoog ging blijven, niet dus...vandaar m'n mindere humeur, maar ja nog niets verloren deze maand moeten we maar denken!! Dikke knuffel!!!!
Idd! Het kan allemaal nog! Gewoon maar door klussen Ik duim voor je mee dat morgen je temp omhoog schiet!