We staan gewoon ingeschreven bij de gemeente op dit adres en we hebben idd het contract dat zij aan ons heeft geschreven. Ben echt zo nerveus voor morgen! Moet er niet aan denken om hier weg te moeten door haar leugens enzo! Iedereen in mn omgeving zegt ook al dat het zover niet zal komen omdat wij heel sterk staan...maar toch..... heb wel een kleine in huis,we zijn helemaal gesetteld hier en gelukkig. Ik laat mn geluk niet door haar verpesten! Al zit ik nu wel steeds met het gedoe in mn hoofd dat ze gewoon Lieve erbij betrekt wat ik echt vreselijk vindt! Ze moet dr mond houden over mn meiske en al helemaal niet naar haar toe gaan dreigen! Kom nou! Ppffff ik ga afleiding zoeken met een filmpie.
meid wat een verhaal. dit is een erg ingewikkeld iets. dat je een contract hebt en ingeschreven staat zorgt er in die zin voor dat je kunt bewijzen dat je je van geen kwaad bewust was. hoeveel recht je hebt op deze woning is heel moeilijk te zeggen. dat is niet zo makkelijk gezegd en gedaan. Toch denk ik dat een beetje fatsoenlijke woningbouwvereniging actief zal mee helpen aan een goede oplossing. niemand heeft er iets aan als jullie zomaar op staat staan en de wbv dan kan zoeken naar een andere bewoner. die 'verhuurster' zit diep in de sh*t, die heeft aan alle kanten regels overschreden en kan een mooie rechtzaak aan haar broek verwachten van bijvoorbeeld de woningbouwvereniging. de dreigementen die ze nu uit maken het er niet beter op, plus de fraude die ze waarschijnlijk gepleegd heeft bij de belastingdienst. Sterkte meid! ik hoop dat het allemaal goed gaat aflopen! dikke knuf voor jullie allemaal!
poeh he eerst dat gedoe met je ex-verhuurder.. toen je vriendin, en nu dit weer.. het is niet niks.! maar je staat super sterk.. je staat ingeschreven...je hebt een contract, waarin zij liegt... jullie moeten de dreig mailtjes ook bewaren.. zodat je bewijs hebt... als ze nog eens komt.. moet je het proberen op te nemen met je telefoon( het gesprek) dan sta je nog sterker... maar ik heb goede hoop, dat jij mag blijven waar je zit.!veel succes... xxxx
Vergeet niet dat ze Lieve erbij betrekt omdat ze heel goed door heeft dat dat je zwakke punt is. Die wbv zet je echt niet zomaar op straat. Die zullen je echt wel helpen. Kop op meid!
Nou.... Gisteren stond haar man aan mn deur. Mn man was werken en ik had Lieve net haar flesje gegeven. het was half 10 in de morgen ongeveer. Hij schreewde,bonkte en trapte tegen mn voordeur! Ik werd zo vreselijk bnag dat ik Lieve heel stevig vats heb gepakt! Moet er niet aan denken dat mijn meisje wat overkomt! Ineens was hij weg. Ik ben naar de tuin gegaan en mn moeder gebeld die onderweg was naar mij dat ze in de auto moest blijven zitten want die vent stond er. Ineens staat ie achter en hij ziet mij! Ik schrok me dood! Hij begint te schreeuwen dat ie mij en dat rotjong van mij persoonlijk komt afmaken! Ik zou het die dag niet meer levend vanaf brengen! Hij begon tegen de poort te trappen en tegen het muurtje en zag dat het muurtje het niet lang zou houden. Ik ben naar binnen gerend en heb alles op slot gedaan en direct 112 gebeld. Ik zou gisteren morgen al aangifte doen en zei zeiden al als ze aan de deur staan direct 112 bellen en alles op slot doen in huis. ZO gezegd zo gedaan. Hij zag dat ik belde en rende heel hard weg. Politie was er met 5 minuten en ik kon weer alles van het slot af halen. We zijn direct naar het politienuro gegaan voor aangifte en net voordat ik naar binnen kwam belde hij me op. Ik wist niet met wie ik te maken had zei hij en ik zal de komende tijd maar goed uitkijken waar ik loop want zodra ze ons zien maken ze ons helemaal kapot incusief Lieve! Ik deed koel aan de foon en ik zei dat ie kon roepen wat hij wilt maar ik nu aangifte ging doen en daarna naar de woningbouw ging. Hij werd KWAAD! Als ik dat zou doen zou ik het helemaal niet meer redden en hij komt me een deze dagen afmaken zei hij. KLIK en hij hing op. Ik was gelijk in tranen uitgebartsen en de agente die me hielp kwam er aan en nam me mee naar een appart kamertje. Ik was helemaal overstuur en huilde en huilde Mn moeder wa sgelukkig bij me. Heb er 3 uur gezeten voor de aangifte en mn man was ook onderweg naar huis. En nu...... We mogen op aanraden van de politie niet meer in ons huis slapen ivm onze veiligheid. We zijn nu 2 dagen in een hotel(heb vandaag maar internet aangevraagd want god weet hoe lang we hier nog zitten?) 10 mei moeten we toch ons huis uit.. Woningbouw wil en zal ons niet gaan helpen voor urgentie. Heb alles geprobeerd maar niks gaan ze doen. Godzijdank hebben we met veel zoekwerk 2 woningen in Oosterhout(NB) op het oog en die zijn ook huur. Een eengezinswoning en een twee-onder 1 kap woning. Beide huur en heel goed te betalen! 1 Juni zouden we erin kunnen maar we gaan eerst nog kijken. heel gedoe dus hier in Breda ppfffff Zit er ook echt helemaal doorheen. Heel de dag hoofdpijn en buikpijn van de stress. Ik wil echt gewoon rust aan mn hoofd en gewoon voluit genieten van alles! Een ding is wel zeker! Zij die ons nu bedreigen krijgen een dikke vette straf want ze hebben meer starfbare dingen op hun geweten! Ik ga even een heerlijk bad nemen en bedje in met Lieve heerlijk naast me. EN uiteraard mn mannetje! Kus,Denise
Och jeetje meis, wat een drama! Wat zou ik ook bang zijn en wat een KLOTE vent joh! En dat ie dan ook dreigt naar je meisje toe, dan ben je toch helemaal gestoord hè! Vreselijk om dit te moeten meemaken hoor en zeker ook voor Lieve! Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en hopelijk hebben jullie snel een ander heerlijk, gezellig huisje voor jullie drietjes! En die vent moeten ze opsluiten met zijn wijf erbij! Geef die kleine Lieve maar een hele dikke knuffel, en voor jullie ook eentje!
gatver, wat een verhaal! Krijg je de kosten dan terug die je in dat huis hebt gedaan? En dat die van woningbouw niet wat flexibeler zijn, bah van hen! Meis, veel sterkte en geluk gewenst de komende tijd!
Lieve Denise, Zit vol verbasing jou verhaal te lezen met open mond. Ik wens jullie heel veel success met het vinden van een nieuwe huisje. Dikke knuffel meid.
jee wat een verhaal!Misschien ook maar goed dat jullie nu even in een hotel zitten,want als je thuis zit dan zit je ook op hete kolen!Hoop dat jullie snel een leuk huisje weervinden,en dat je daar dan eindelijk echt jullie huisje van kan maken!en dat deze rot periode dan maar snel over is! sterkte meis!
Hoi Denise Mijn god wat een toestand! Die zijn echt compleet gestoord. En die woningbouw daar heb ik geen goed woord voor over. Dat ze je zo laten stikken. Je gaat ze bijna hetzelfde toewensen. Wat een kaffers. Maar goed als ik het allemaal zo hoor kan je niet meer terug naar je huisje. Bang zijn in je eigen huis kan echt niet. Hoop dat je snel een fijn huis kan vinden waar je je veilig voelt. Lees dat je nu in een hotel zit. Ook niet ideaal lijkt me. Misschien kan je tijdelijk een vakantiewoning ergens huren. Over de prijs kan je altijd onderhandelen als je er langere tijd verblijft. Heel veel sterkte meid. Dikke dikke knuffel voor jullie.
Wat zijn jullie toch een lieverds! We zijn vanmorgen toch naar ons huis gegaan. Alles is godzijdank nog heel. Moet zeggen dat ik hier nu doodsbang zit te zijn! Bij iedereen die voorbij loopt schiet mn hartslag omhoog. Durf niet naar de winkel,durf niet eens in de voortuin de planten water te geven uit angst dat ze er ineens aankomen en me alsnog pakken! Mn meissie ligt ook in de box nu maar t liefst pak ik haar heel de dag vast maar ik wil proberen Lieve niet mijn angst te laten voelen en te laten zien. Ze is nog maar zo klein en kwetsbaar! Gelukkig heeft ze niks door en lacht ze de hele dag door! Straks naar het Juridisch loket. En niet met de fiets maar bel wel een taxi want ik durf het dus ook niet aan om te gaan fietsen want wat als ik ze tegenkom? Ik voel me zo moe van al die ellende. ben echt lichamelijk en geestelijk helemaal op er van! Bah! Khoop dat we snel een nieuwe woning hebben. We hebben nu wel 2 woningen op het oog maar die zijn pas vanaf 1 juni beschikbaar en we moeten hier heel snel weg! Wat een ellende he!
jeetje wat een gestoord wijf zeg! ik hoop voor jullie dat de woningbouw makkelijk is en jullie erin laat zitten. veel succes en laat wel even weten hoe dit afloopt. veel liefs esther
Pff wat een verhaal zeg. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen,maar ik wens je heel veel sterkte. Hoop dat je snel een leuk huisje hebt om weer tot rust te komen want dat heb je wel nodig. Een hele dikke knuffel voor jou en je meisje. Liefs Maranka
jeej wat een verhaal zeg Daar word ik zo kwaad van :c: en dat de woningbouw jullie niet helpt zeg bah bah bah! en wat een gestoorde mensen zeg, maar laat je niet gek maken hoor! heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel een nieuw huisje vinden waar jullie gelukkig worden! Liefs Daisy
jeetje ik had de rest nog niet eens gelezen wat een vreselijke vent zeg en dan die woningbouw die uiteraard niet meewerkt (waarwel?). veel sterkte!
Vanmiddag zijn we naar de woningbouw in Oosterhout(NB) geweest. Daar waren 3 woningen per direct te huur. Ik sta daar ingeschreven maar duren eeeeeeuwen voordat je een huis krijgt maar die van per direct kunnen we dus krijgen! We hebben alles ingeleverd wat ze moesten hebben. Aan de telefoon zeiden ze al; Neem ook een kopie van je aangifte mee want dat nemen we zeker weten mee in de kandidatenronde voor de woningen! Ergens eindelijk een opluchting! Intussen zoeken we natuurlijk druk verder naar een woning! Gelukkig al 3 waarvoor we in aanmerking komen! Heb het zo gehad alemaal! Ben zo moe van alles,koppijn bah! Intussen gaat alles wel gewoon door natuurlijk. Boodschappen doen is haast geen doen want de politie heeft ons al gewaarschuwd voor ze! Zegt genoeg denk ik! Vrees dat ze al bekenden zijn want als ze nu al zeggen dat wij zeker moeten uitkijken zegt dat voor mij al meer dan genoeg! Snap gewoon niet waarom we zoveel pech achter elkaar hebben! Het geld van onze oude verhuurster hebben we gelukkig wel voor een deel terug,maar niet alles*zucht* Nu maar verder op jacht naar een huis. Zit er echt ff helemaal doorheen! Al die ellende steeds....bah
ow bah wat eng zeg! en idd doe heel erg voorzichtig en ruim je huisje zo snel mogelijk uit brrrrrr je moet er toch niet aan denken dat ze straks voor je staan en te bedenken wat ze dan willen doen
Wat een schatten bij die woningbouw in Oosterhout. Ze bestaan dus nog wel, menselijke mensen! Ga voor je duimen dat jullie snel een heerlijk en veilig huisje hebben wat snel jullie thuis zal worden! Nog ff doorzetten meid. Volgens mij is het eind in zicht!