Ik wordt echt gek!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDenise, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Khoop echt dat het einde in zicht is!
    Blijf er toch een hard hoofd over in hebben!
    Ben zo bang dat het allemaal mis gaat ofzo!
    Bleg

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

jeetje heb net ff je verhaal zitten lezen...wat een gestoorde mensen! en zoiets loopt er vrij rond op deze aardbol :evil:
    Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent. Ik zou zelf absoluut niet meer terug gaan naar dat huis. Dan trok ik wel voor een tijdje bij mijn ouders in.

suc6 meid en hoop dat ze jullie vlug met rust laten.

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Net weer een dreig mail gehad.
    WIj zouden een groot probleem hebben volgens hun.
    Ppfff ben echt zo bang he!
    Bah!
    Net weer contact gehad met de politie om het door te geven en die raden ons nu nog meer aan om juist niet in huis te blijven.
    Verdomme he :cry:
    Heb t helemaal gehad met die achterlijke lui!
    Opsluiten die handel!

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik zou als ik jou was het advies van de politie maar opvolgen!

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Zouden ze echt zo gek zijn om hier heen te komen en daadwerkelijk dat gene van plan zijn wat wat ik niet uit mn handen krijg getypt?
    *Denies wordt echt bang*

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nou in de wereld leven gekken mensen en ik zou die dreigementen serieus nemen, je weet het maar nooit en zeker niet als de politie je ook adviseert om te vertrekken!

7. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Heb ook een vermoeden gekregen dat ze dingen weet die zij niet van ons kan weten.
    Ze weet iets bv over mij wat ik haar nooit heb verteld....
    Daar begon ze ineens mee in een mail daar straks!
    Zoe freaky :confused:
    Ik wil wel weg maar durf gewoon echt niet naar buiten nu....

8. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Is je man er niet?! Kan niet iemand jullie op komen halen?! Anders blijf je vanavond nog in je huis en ga je morgenochtend weg!
    Raar idd dat ze dingen weet over jullie, is er iemand die jullie wederzijds kennen?

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik ken niemand die haar ook kent.
    Tis ook iets persoonlijks dat zij weet.
    En dat is iets dat nooit zou vertellen aan haar.

Vanavond wagen we de gok en denk dat we morgen weggaan maar.
    Phoe...vindt het maar eng!
    Liefst blijf ik de hele nacht op :rolleyes:

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    jeetje meid wat een verhaal..

Maar wat ik niet snap, hebben jullie geen huurcontract? of had ze die ook vervalst? en waarom blijf je niet nog een nachtje in dat hotel ? nu zit je thuis te stressen.. en neem je risico.. kbedoel de politie zegt niet voor niets dat jullie beter ergens anders kunnen gaan slapen..

Grote kans dat ze het huis in de gaten houden en jullie nog weer even bang gaan maken nu ze zien dat jullie er zijn....
    iig sterkte..

11. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ga een vakantiewoning zoeken voor een tijdje. Heb je ook de tijd om je nieuwe huisje op te knappen. Sla je spullen op bij Shurgard oid.

Als de politie al aangeeft dat je moet uitkijken... dat zeggen ze niet voor niets.

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Beste Denise,

ik heb je berichten met stijgende verbazing en schok gelezen. Wat een vreselijke toestand!
    Je krijgt natuurlijk al adviezen van alle kanten, maar ik wil je toch nog iets zeggen:
    1. Veiligheid voorop. Je klinkt hartstikke bang, blijf daar geen dag langer. Neem geen enkel risico met je kindje. Eén opmerking van hun kant over je kindje is er één teveel.
    2. Probeer niet in paniek te raken (makkelijk gezegd, weet ik). Blijf kalm en hou overzicht. Goed dat je alles opschrijft. Zij zitten je te stangen op emotioneel niveau en ze zijn niet voor rede vatbaar. Des te belangrijker dat jij probeert rationeel te blijven.
    3. Open geen enkele mail, brief, of wat dan ook van hen. Plaats de mails in een apart mapje, zodat je ze ook niet steeds hoeft te zien. Maar lees ze niet, daar doe je jezelf geen gunst mee. Er zal echt niet opeens in staan dat ze spijt hebben en het goed willen maken. Negeren, negeren, negeren.
    Gooi de mails niet weg, je moet alles bewaren voor de politie.
    4. Ik weet niet of het mogelijk is, maar vraag je man of hij bij je blijft. Zo te horen moet je niet alleen zijn. Ga anders naar familie of vrienden. Informeer je omgeving, laat mensen in de buurt (die je vertrouwt) weten wat er aan de hand is. En zodra de buren aanbellen: politie bellen. Geen twijfel. Zodra hij in de buurt is en begint te schreeuwen: politie bellen.
    5. Ik wil je niet banger maken, maar onderschat het niet. De buren zijn uit op een escalatie, ze dagen je uit. Laat je niet raken, houd afstand, negeer, geef ze niets waar ze op zitten te wachten.
    6. Ga daar NU weg.

Heeel veel sterkte!
    Amber

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jezus Denise, wat gek zeg dat van de ene op de andere minuut je vreest voor je leven. Wat verschrikkelijk eng. (bij het stuk dat ie rond je huis liep en ineens achter je stond etc,) daar begon ik zomaar mee te janken. Kan me zo voorstellen dat je op je tandvlees loopt. Ik vind dat je dingen heel handig en verstandig aanpakt. Maar je hebt blijkbaar te maken met gestoorde mensen, dus blijf ajb niet in dat huis. Je voelt je niet zonder reden onveilig. Laat anderen jouw spullen maar ophalen en vertrek jij met je lieve Lieve nu direct.

Lees Amber haar tips (hierboven) nog es en volg ze op.

En heel veel (héél veel) sterkte. Ik hoop dat jullie nu de mooiste en fijnste woning krijgen, want die hebben jullie wel verdiend.

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey denise ik hoop voor je dat je 1 van die 3 woningen krijgt dan kun je snel weg daar! en zorg er inderdaad voor dat je niet alleen bent je weet nooit waartoe dat soort mensen in staat zijn! veel sterkte liefs esther

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    GOED NIEUWSSSSSSSS!

We hebben een woning toegewezen gekregen via een woningbouw in Oosterhout!
    Daar hebben we gisteren alle papieren ingeleverd en net hebben we ze gebeld.
    Het is gisteren meteen in behandeling genomen!
    Net dus gebeld en wat zeggen ze........... :D
    Maandag om 15.30uur kunnen jullie komen kijken en kunnen jullie beslissen of jullie de woning nemen of niet :D
    Hoe dan ook,we nemen m :D :D :D
    Ik ben zoooooooooo opgelucht,zoooooooooo blij!
    Vrijdag de 13e kan voor mij niet meer stuk!
    Vrijdag de 13e is voor mij een GELUKSDAG!
    (Maar goed de dag is nog niet om ;) )

16. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Jeetje, wat een verhaal! Ik zit hier echt met ontzetting te lezen over alles wat je hebt moeten doormaken.

Ben blij te lezen dat je een huisje hebt gevonden, hopelijk krijg je dan weer wat rust om alles wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt te verwerken.

Ik wens je heel veel sterkte!

17. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ellende genoeg gehad de afgelopen tijd,bah!
    Hoop nu ook echt dat de rust in ons leven komt!
    Kan niet wachten om het huis te bezichtigen! haha

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Yesss wat goed!

Gefeliciteerd! :D

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gefeliciteerd echt super!

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi Denise,

Ik heb je verhaal net met kippevel zitten lezen! Ik zou echt ook doodsbang zijn. Maar wat geweldig dat jullie dus een huis hebben!

Even over die (gestoorde) buuv van jou die persoonlijke dingen van jullie zou weten... Kan ze weten dat je op dit forum schrijft en zo dingen te weten zijn gekomen?

Sterkte en succes met alles!

Groetjes Otje

Deel Deze Pagina