Verdomme! Nu twijfeld de woningbouw! Omdat ik arbeidsongeschikt ben en dus een uitkering heb! Al dat gezeik steeds! Gadverdamme! Zit er echt helemaal finaal door heen nu
Nou ja zeg , hadden ze dat niet EERST even kunnen uitzoeken voordat ze je blij maken met een dooie mus!? Wat een lui joh die daar werken!
Nou boos zijn werkt dus Het huis gaat DOOOOOORRRRR Morgen moeten we langs komen en alle overige dingen inleveren en als we mazzel hebben CONTRACT TEKENEN Moet vaker boos worden denk ik haha
Komt het toch nog wel goed! Pfieuw! Was zooooo bang dat dit huis ineens niet door zou gaan! hadden we echt ene vet probleem! Gelukkig is dat niet ter sprake nu! Op naar een zonnige toekomst
denise in welke buurt kom je te wonen? ik woon ook in oostrhout. misschien kan ik je iets vertellen over de buurt. gefeliciteerd in ieder geval
Haha NOG beter nieuws! Ze bood ons nog een andere woning aan. Die is 200 euro goedkoper! Ook een eengezinswoning,3 slaapkamers,ruime zolder,tuin,hele rustige maar knusse buurt,zwembad naast de deur,winkelcentrum van die buurt zowat naast de deur en heel kindvriendelijk!(heel belangrijk vind ik!) We hebben het huis rond gekeken en we hebben gezegd dat we liever die woning hebben dat de eerste woning. We hebben een JA papier getekend en als we mazzel hebben morgen het contract tekenen Moet wel genoeg aan gebeuren maar dat gaat helemaal goedkomen Mn dag kan niet meer stuk EN nu ga ik verder met dozen inpakken (pppfff)
Woeptiedoe. Van harte meid. Hopelijk kun je in je nieuwe huisje zo lang gelukkig wonen als je zelf wilt! Veel geluk.
Ben echt blij dat we NU echt de zekerheid hebben om hier heeeeel lang te wonen! Geen hoge huur,toch een leuke eengezinswoning,leuke buurt,ideaal voor Lieve als ze wat groter is Vandaag horen we of we vandaag al ons contract kunnen tekenen en de sleutels krijgen \/ Zou echt ideaaaaaal zijn! Kunnen er al een hoop spullen naar toe want we zitten nu tussen de dozen in haha. Kunnen we flink met de verf en laminaat aan de slag dit weekend! Duimen jullie dat we vandaag kunnen tekenen en de sleutels krijgen? Liefs!
Geweldig dat alles dan toch nog goed komt Ben je mooi van dat enge mens af èn je hebt een veel leuker huis . Succes met verfen , behangen en wat er al niet meer moet gebeuren . En heeeeeeeeel veel plezier natuurlijk Groetjes Joyce
ben dr ook heel blij om haha dinsdag om 16.30uur gaan we tekenen,onze eerste huur betalen en krijgen we de sleutels! heb er echt mega zin in haha ben al vanalles in dozen aan t stoppen en alles aan het weggooien wat ik niet meer gebruik.
Hoi Denise Ben ff weekje weg geweest en vroeg me af hoe het met je is. Goed nieuws lees ik. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Hoop dat het meegevallen is afgelopen vrijdag. Op naar de zonnige toekomst!