Iemand enig idee waar ik 1 kan vinden? Alle zwangerschaps jeans die ik tegenkom zijn hartstikke donker en voor de zomer vind ik t juist zo leuk om een beetje een vale skinny te dragen. Ik bedoel deze kleur ongeveer. BROEK MET SMALLE PIJP - Broeken - TRF - ZARA Holanda
Anders iemand die ervaring heeft met t vermaken van een gewone broek naar een zwangerschaps broek? Mijn collega vertelde dat ze wel eens een broek had laten vermaken (elastiek inzetten).
Leuk! Wil ik ook wel weten. Ik heb er wel zo een als gewone broek, maar zit op naailes dus zal het wel even vragen van de week
Weet niet of deze licht en smal genoeg is? Mama Licious jeans, positiemode - OTTO online shop Of zoiets: PositieJeans - Noppies - Pants long OTB Chelsea PositieJeans - Noppies - Pants denim slim fit OTB in licht en donker verkrijgbaar: PositieJeans - Noppies - Pants boyfriend UTB Mia Er staan er nog wel meer op die website (noppies)
Ohw oké Deze dan misschien: Love2Wait [ jeansmaat 28/34] Sophia skinny light wash 020 - BellyFashion.nl positiekleding Of deze: (misschien te donker?) mama-licious - positie skinny jeans? Bestel nu bij wehkamp.nl
Pff wat een geld hey... heb ook alleen donkere skinny van Mamalicious.. maar ga echt geen 100eu betalen voor een broek die ik straks niet meer aankan, dan maar wat meer leggings aanschaffen
Ik heb er één van noppies. Een paar weken geleden gekocht. Vrij lichte broek met lichte schuur plekken, en skinny. Bij de V&D. Ik geloof 90 eurie.
Ik had in mijn zwangerschap mijn normale skinny jeans aan.....die heb ik de hele zwangerschap gedragen. Gewoon gekocht bij c&a haha .