ik wordt gek, babykamer nog niet begonnen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door uschel, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hallo meiden,

ik ben op moment zo depri :cry: , omdat we al weken aan de babykamer willen beginnen,maar iedere keer komt er weer iets tussen.
    mijn mannetje kan wel veel zelf doen ,maar behangen!dat heeft die nog nooit gedaan,dus hij wil het met een vriend van ons gaan doen toch iedere keer is er iets. :rolleyes:
    ik wilde zo met 30/32 weken de kamer grof af hebben, zo dat ik als ik met verlof ben, al die kleine dingetjes kan doen(deko,wassen en zo)
    hoe is het bij jullie?

hebben jullie ook deze gevoelens ,niet echt op teschrieten. :oops:

(sorry voor al mijn fouten)

groetjes uschel

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij zijn wel wat eerder met de babykamer begonnen.
    Volgens mij met behangen, toen ik z'n 18 weken was.
    Maar ik heb dat soort dingen ook graag op tijd af, ben ook nooit te laat op afspraken, zit gewoon niet in me!

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    bij ons is het scilderwerk sinds deze week ook af...is nu afwachten op de meubeltjes. Maar ik vraag me af wat (laat je) er dan steeds tussenkomt/en? Je kan toch gewoon afspreken dat je er bijvoorbeeld dit weekend mee gaat strarten en dat andere bezigheden dan maar even moeten wachten?

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Door tegenvallers ivm de verbouwing is de babykamer bij mij nog steeds niet af :( Dus ja, ik ken het gevoel van niet opschieten helaas heel goed!

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik begrijp je gevoel maar kan je denk ik ook een beetje geruststellen.

Bij ons moest er heel veel gebeuren voordat het kamertje uberhaupt leeg zou zijn zodat we konden beginnen met schilderen/behangen.
    Mijn lief had/heeft de ziekte van pfeiffer, en ik ben oververmoeid en heb bekkeninstabiliteit.
    Dus er zijn een hoop momenten geweest dat ik dacht.......dit komt NOOIT goed :cry:

Echter een paar weken geleden zijn we begonnen.
    We hebben een plannetje gemaakt waarin we elke dag 'iets' deden en nu, ongeveer een maand later is het kamerte geschilderd en behangen!

Als je me dat een maand geleden had verteld, had ik je niet geloofd hoor!

Dus gewoon beginnen!
    Je een paar weekenden kwaad maken en over een maandje is jouw kamertje ook een heel end opgeschoten en kun je beginnen met de 'leuke' dingetjes!

Succes!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hier is de kamer ook nog niet af. Een week of wat geleden is de verwarming nog verplaatst en de buizen onder de grond gelegd. Rustig door blijven ademen....komt vast goed!

7. Charos

Charos Lid

15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Hier is het kamertje ook nog niet af, muren moeten nog gestucd worden, vloerbedekking moet er nog in en dan alles inrichten (en ik moet nog maar 24 dagen).

8. Honingbij

Honingbij Lid

10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    Ja, ik ben daar ook wel eens zenuwachtig over geweest, maar bedenk maar, je hebt in prinicpe tot 37 weken. Als je baby vóór die tijd wordt geboren, moet je naar het ziekenhuis en kunnen anderen even halsoverkop de babykamer klaarmaken. En uiteindelijk heeft een baby vooral een schoon kamertje nodig waarin hij kan slapen en verschoond kan worden. Versieringen op de muur zijn heel erg leuk, maar niet perse noodzakelijk.
    Maar, ik kan het me goed voorstellen dat je het graag af wilt hebben, ze noemen het ook niet voor niets nesteldrang ;))

Veel succes ermee!

Groetjes Honingbij

9. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hoi meiden,
    wat ben ik blij ;) ,te lezen dat het bij sommige van jullie niet anders is, is het eigendlijk echt zo, dat ze van de kraamzorg langs komen om allet te bekijken? met hoeveel weken kommt dan iemand kijken?
    ik komm uit duitsland en het is daar niet zo, kraamzorg heb je in duitsland niet.

groetjes uschel

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi Uschel,

ook onze kamer is pas een klein weekje klaar... Nou ja... bijna dan... Kind kan in bed en commode en kast staan. De aankleding is nog onderweg, maar zoals al eerder gezegd, kan dat altijd nog.

De kraamzorg is bij mij niet wezen checken in de kamer, dus maak je niet te druk. Ook duurt dat nog weken voor die komen...

Sterkte met de kamer

Karin

11. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Geen zorgen, wij waren ook vrij laat en toch is alles nu al aardig op orde! (al moeten er nog wat dingen opgehangen worden) De kraamzorg heb ik van de week intake mee gehad, dat kan ook telefonisch. Vond het ook niet echt nodig om ze thuis te ontvangen. Geen stress meiden, alles komt goed!

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Nee hoor hier ook nog niets af... ben er niet trots op..
    Wil het wel, maar waarschijnlijk niet genoeg...
    Morgen ga ik echt beginnen! zucht...

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

onze kinderkamer was pas klaar toen we gingen verhuizen en tamer was toen al bijna 2 mnd. In ons vorige huis hadden we maar 1 slaapkamer. ik had alles al gekocht maar had geen plek tot we verhuizen. tamer sliep toen in de kinderwagen.

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    wij moeten hier ook nog beginnen, t boeit me niet echt, komt wel af hoor.

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Op de 'babykamer' slaapt onze jongste nu nog, dus ja.. nog niet af hè ;)

16. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik was wel op tijd met de grote dingen zoals het verven en de vloer leggen enzo. Daar ben ik nu blij om want nu heb ik daar echt de energie niet meer voor ;)
    Ik ben nu regelmatig nog wat aan het tutten in het kamertje zoals een lamp en een klok ophangen, bedje en wiegje opdekken, kastjes inruimen enz.
    Maar ik ben heel blij dat het grote werk al ruim op tijd klaar was, anders zit je maar te stressen ;)
    En het lijkt me ook geen fijn idee als andere mensen het kamertje af zouden moeten maken als jij in het ziekenhuis ligt. Weten ze wel hoe jij het precies hebben wil bv, en je man kan ook niet helpen dan lijkt mij want die zal zoveel mogelijk bij jou en de baby willen zijn dan.
    Als het niet anders kan dan is het zo natuurlijk, maar ik vond het fijn dat het op tijd klaar was.
    Maar volgens mij is dat voor iedereen persoonlijk!
    De een ligt er niet wakker van en de ander wel, bij wijze van spreken :p

17. rachelle

rachelle Lid

4 jul 2006
    65
    0
    0
    Wij hebben afgelopen weekend het kamertje laten behangen en medio december komen de meubeltjes! Daarna hebben we nog tijd genoeg om alles aan te kleden, wij houden er ook wel van als alles een beetje op tijd klaar is, maar soms heb je niet alles in de hand!
    gr. rachelle

18. Niet meer actief

Wij hebben net de kamer deels geverfd...(zie album) die "witte strepen" krijgen een andere kleur roze dan de rest... :D

19. ja t is allemaal wat he,wij gaan vanaf volgende wk ook beginnen,ik zei ik wil wel alles teminste optyd klaar hebben want je zult dan altyd zien dat t weer eens tegen valt!

groetjes krulliewullie :)

20. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    bij ons helemaal geen babykamer, de baby slaapt bij ons op de kamer in de wieg, en verder zetten we een commode neer met kledingkastje.Wij hebben wel een heel grote slaapkamer moet ik zeggen, dus daar is ruimte genoeg voor. De baby krijgt volgend jaar pas een eigen kamer, mijn 2 zoontjes verhuizen dan naar de zolderverdieping;die gaan we volgend jaar verbouwen, krijgen ze ieder een stoere jongenskamer, met badkamer, dus het komt allemaal goed, geen stress dus.

Deel Deze Pagina