bij de eerste zwangerschap was het kamertje met 36 weken pas af. Nu moet er nog veeeel gebeuren maar ik maak me er niet druk om, de eerste weken komt d ekleine bij ons op de kamer en dan kan het kamertje altijd nog afgemaakt worden,
hallo meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, is leuk om te lezen hoe het zo bij jullie zit. we willen dit weekend beginnen met behangen,ik hoop dat het ons lukt. groetjes uschel
nou hier zit er ook 1 die helemaal in de stress zit hoor pfff ik ben zo iemand die graag alles op tijd af wil hebben maar mijn mannetje heeft zoiets van... ach meid maak je niet druk je moet nog een paar maanden pfff het idee al dat hij zo denkt erger ik me groen en geel aan. maar zal me er toch bij neer moeten leggen hij zal toch al het zware werk moeten doen dat kan ik echt niet maar zodra dat af is dan heb ik de kamers zo klaar hoor hihihihi
hey hoi, Nou wij zijn inmiddels al druk bezig. Elke dag even een beetje. Mijn vriend maakt zich ook helemaal niet druk terwijl ik het gewoon klaar wil hebben. Ik hou er niet van om in de zooi te zitten en volgende week komt de babykamer al binnen. Tja ik zie dat ik er mooi op tijd mee ben maar jah dan kan ik alles lekker rustig aan gaan aanpakken (rest van het huis bedoel ik dan) liefs
Wij zijn nog niet begonnen.... ik heb al een baby kamer.. dat wel .... maar wij moeten nog behangen of verven..
mijn mannetje zag dat ik het mij zo aantrok dat het niet echt opschiet en hij heeft mij beloofd dat over 2 weken de zolder en de 2 kamers helemaal klaar zijn. lief he?
Hebben jullie nog energie om alles te gaan doen dadelijk... ik ben er bang voor dat het mijn niet lukt... ik ben al snel moe of krijg krampen aan mijn benen..