Ik ben op zoek naar een leuk kado, waar ze iets mee kan in de toekomst. Zijn er misschien leraressen hier die mij kunnen helpen? Wat is nu typisch iets voor leraren?
een goede vulpen, of pen met opschrift erop. in zo'n doosje. die kunnen ze dan altijd gebruiken of een duurder kado zo'n zwart of bruine leren lerarentas.
Ik weet niet welke lerarenopleiding ze gaat doen? Maar als ze naar de pabo gaat, is een voorleesboek van Meester Jaap een echte aanrader!! En een set pennen met rood, groen, zwart en blauw voor het nakijkwerk is ook zeer bruikbaar.
hmmm... nou ik zou geen bruine/zwarte leren lerarentas doen hoor... leraren van tegenwoordig zijn best wat hipper Ik heb zelf de lerarenopleiding (taal) gedaan en wat ik nu nog wel eens gebruik van mijn opleiding is een woordenboek... maar die zijn vaak te duur om zo maar te geven.
"Leren van binnenuit" -Korthagen Nee, geintje! Gaat ze naar de pabo of lvo (voortgezet onderwijs) doen? Voor de pabo is meester Jaap inderdaad érg leuk!
je kan ook een mandje maken met van die typische kindjescadeaus. appel, liefste juf beker... Wat geven kinderen tegenwoordig?
Jip en Janneke boek is leuk om te geven als ze wat wil doen met kleine kinderen. En dan voorin (met balpen) een leuk gedicht/verhaaltje erin schrijven (leuk voor later terug te lezen)
Een goed horloge...ik ben zelf leerkracht en kreeg dit van mijn ouders cadeau. Ik gebruik hem dagelijks,zo weet ik tenminste hoeveel tijd ik nog hebt! Het klinkt misschien wat oubollig maar handig is ie wel!
Bedankt voor de tips allemaal!! Ik ben naar de boekenhandel gegaan voor een boek van meester Jaap. Die waren helaas een niet voorradig. Maar ik heb nu een leuk knutselboek. Ze wil toch graag met de kleuters gaan werken. En tijdens haar snuffelstage vond ze het moeilijk een werkje te bedenken. Helemaal blij met mijn kado!