ik wordt gek van de kattenpoep in min tuin!

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wellicht de katten binnen houden is een optie....oke schieten is ronduit crimineel..geen woorden voor! :evil: ..maar vind het nogal makkelijk om tezeggen dat de mensen die er last van hebben maar voor een oplossing moeten gaan zorgen...

even een vraagje ..waarom nemen mensen eigenlijk een kat als ze die toch naar buiten doen?....
    En even voor de duidelijkheid..geen katten hater hier....ben opgegroeid met katten en mijn ouders hebben nog steeds katten ..maar die blijven netjes binnen of op hun eigen balkon ...

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Nou wij "doen" de kat niet naar buiten hoor, hij gaat zelf voor de deur staan miauwen omdat hij naar buiten wil (om te jagen, stoeien, rennen , dollen weet ik veel wat allemaal). Hij poepte ook bij ons in de thuin, heel vervelend.

We hebben binnen een brandschone kattenbak voor hem staan maar daar wil hij dus echt niet op. In de herfst en winter is het gelukkig minder erg want dan wil hij niet naar buiten :)

Groetjes Lisette

P.s wij hebben nu overal hekjes in de thuin gezet en nu kan hij er niet meer poepen dus waar hij nu heen gaat? Hij sproeit nog wel in de tuin en hier gaan de plantjes van dood, daar moeten we nog een oplossing voor verzinnen.

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wij hebben een scarecrow in de tuin staan om onze koi te beschermen tegen reigers, maar ondertussen houdt het ook de katten weg.
    http://www.diergedrag.nl/N_frame.html?h ... rt_14.html
    De prijs die erbij staat betaal je er tegenwoordig niet meer voor hoor, daar moet je even goed voor rondkijken.

En wij hebben ook ooit de kat van de buren op onze slaapkamer binnen gehad en heb toen tegen de buren gezegd dat we daar niet zo blij mee zijn. De hond mag niet eens boven komen, laat staan een kat van een ander. Had me voorgenomen bij elke kat die ik binnen zou vinden, hem in een doos af te geven bij het asiel.
    Gelukkig is het niet meer voorgekomen.

Het beestje iets aandoen, omdat de baasjes vinden dat ie lekker heel de dag buiten moet kunnen lopen zou ik nooit kunnen.
    Maar vind eigenlijk wel dat katten ook gewoon net als een hond binnen hoort en wanneer ze buiten komen aan een lijn zitten.
    Ken genoeg katten die alleen maar binnen zitten of in hun eigen tuin en die zien er niet ongelukkiger uit dan katten die altijd buiten zitten.

Succes ermee.

Groetjes Tamara.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn zus en zwager hadden ook veel last van katten van de buren. Ze hebben een soort apparaatje gekocht (bij tuincentrum of dierenspeciaalzaak) wat een hele hoge piep geeft als katten er langs lopen. Het helpt erg goed en als de kat het eenmaal weet komt hij niet meer.

Zelf houden we onze katten binnen, maar dat is ook omdat het nogal kostbare raskatten zijn.

Deel Deze Pagina