Ik heb in mijn rechterlies vaak ineens een grote blauwe paarse plek zitten. zeg maar vanaf schaambot tot waar je been aan groeit. doet erg pijn en ook schaambot doet pijn. De vk zei laatst dat dit komt omdat alles verweekt maar over de blauwe plekken heb ik het nog niet met haar gehad. heeft dit met elkaar te maken? Als ik een lange tijd languit zit of lig trekt het soms wst weg. hoort dit erbij of moet ik toch even de vk gaan vragen?
misschien een bloeduitstorting door de druk? Of een spatader door de druk? Je kunt allicht even vragen !
Kunnen die zo groot worden dan? ik heb wel een keer een spatader gehad maar dat was gewoon een opgezette ader zeg maar. deze blauwe plekken zijn net iets groter dan mn vuist..
Ik zit zelf ook vol met spataderen in mijn liezen, maar dat zijn echt duidelijk zichtbare spataderen. Idd ook pijn/beurs gevoel schaambot en zelfs dikke spataderen bij mijn schaamlippen. Zou het idd even met je verloskundige erover hebben
Hier idem. Ook aan beide kanten spataders in mijn liezen. Wat doen jullie tegen de pijn? Na even gezeten te hebben kan ik bijna niet opstaan. S nachts in bed ook met draaien. Heb wel gelezen dat het na de zwangerschap als sneeuw voor de zon verdwijnt
Niet zo veel. Ik heb ook spataderen in mijn ene been, dus draag overdag een steunpanty (vreselijk ding). Je kunt eventueel koelen als het veel pijn doet, koud compres er op of spoelen met koud water. Bij mij zit hij vooral in mijn schaamlip en een beetje in de lies pijnlijk...