Oke, het idee wel eens zwanger te kunnen zijn maar.. Sinds de bevalling een hele onregelmatige cyclus.. Heb dus ook geen flauw idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Vorige week zondag seks gehad.. Wanneer zou ik dan kunnen testen?
Oke thanks! Ik had gehoopt het met de feestdagen te weten ivm een drankje etc maar miss probeer ik het dan vrijdag ochtend wel in de hoop dat er al iets (of niets ) te zien is.
Ik zit met hetzelfde. Maar een drankje moet kunnen hoor. Tot geloof iets van 8 weken heeft het kindje nog geen bloedband met je.
Weet je wanneer ongeveer je eisprong is geweest? Als dat vorige week zondag was, dan zou ik volgend weekend testen.
Nee ook niet.. We waren er totaal niet mee bezig maar iets in me zegt dat het best eens zo zou kunnen zijn.. Heb al sinds die zondag een "gevoelige baarmoeder", steekjes/krampjes een soort ongesteldheidspijn en soms felle steken in mijn tepels. De kans is klein van 1 keer onbeschermd maar het zou natuurlijk kunnen..
Volgensmij verschillen de meningen daar heel erg over.. Maar zou er toch niet zo'n goed gevoel bij hebben. Het zou bij mij wel opvallen als ik er niet 1 zou pakken dus ik zou t graag weten.. Grr
Hier hetzelfde verhaal, niet mee bezig maar rond ovulatie 1x gezellig gehad. Een week later, ruim, heb ik dezelfde symptomen als jij, en sinds gisteren misselijk en vandaag erg moe. Misschien een virus maar kan dus ook zwanger zijn..
Ohhh spannend! Wanneer ga je een testje wagen? Ik denk ik vrijdag mocht ik dan nog niet ongesteld zijn..
Het is een wetenschappelijk medisch feit dat gifstoffen en alcohol het vruchtje kunnen bereiken zodra deze is ingenesteld, dus al vanaf enkele dagen na bevruchting, ook al is er nog niet direct een bloedband. Zodra ingenesteld is het vruchtje geheel afhankelijk van voedingsstoffen van de moeder. Alcohol kan in de eerste weken na bevruchting de kans op miskraam verhogen en kan de ontwikkeling van het centraal zenuwstelsel beïnvloeden. Persoonlijk zou ik het te eng vinden dit risico te nemen, hoe klein misschien het risico ook is...
Zelfs 1-2 drankjes hebben invloed, ik heb het niet zelf verzonnen maar ga af op medische feiten Iedereen maakt vervolgens een andere afweging.
Toevallig net, helemaal wit maar dat wil nog niks zeggen he.. Dus had beter nog niet kunnen testen! En jij?
Vanmorgen nog een gedaan, kon het niet laten en een heeeeel licht streepje maar ik zie hem wel En jij???