ik wordt gek van de symptomen, hoop dat t raak is.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Steefje1, Dec 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb echt precies hetzelfde !!! Hopelijk is dit iets positiefs 😉

2. JSS1989

JSS1989 Actief lid

Oct 13, 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook bruine afscheiding sinds eergisterenavond. Af en toe een beetje aan het wc-papier, niets in men inlegkruisje. Sinds deze namiddag is het weer gestopt. Ik dacht eerst dat men menstruatie misschien toch nog zou doorbreken ondanks alle symptomen maar nu begin ik meer en meer opnieuw te denken dat het een innesteling was. Bij jullie misschien ook, dan is het ook normaal dat de zwangerschapstest nog niet positief is want pas bij de innesteling begint het hcg te verhogen. Ik heb ook veel buikpijn, zowat constante pijn, niet in vlagen zoals men menstruatie, en men borsten doen weer verschrikkelijk pijn, net zoals toen ik voor het eerst zwanger was. Ik voel ook weer die plopjes en was vandaag ontzettend misselijk. Ik hoop dat dat een goed teken is en dat het raak is want na een miskraam is het zeker welkom. Mijn eisprong was de 12de denk ik dus nod zou de 26ste zijn. Ik blijf doortesten. Succes meiden! Ik duim voor jullie!

3. maryjames

maryjames Bekend lid

Aug 25, 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Helaas vanmorgen negatief getest. Mijn hoop is ook weg nu. Ik ga er maar vanuit dat mijn menstruatie binnenkort zal doorzetten.

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Spannend Laura! Wanneer is jouw NOD?

5. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd TS! Wat leuk om dit te zien gebeuren. Ik heb niets van jouw symptomen, behalve dat ik nu 6dpo menstruatie achtige gevoel heb. Ook gigantische vreetbuien.
    Ik hoop dat ik zwanger ben, jouw verhaal geeft hoop, maar ik durf niet meer te geloven erin na al die teleurstellingen. Wij hebben overigens 2 dagen voor mijn ovulatie geklust, dus dat maakt de kans nog wel kleiner.

NOD is 31 dec. Hoop op een wonder.

Share This Page