wie kan mij vertellen of dit goed is,hebben jullie dit gehad

Discussion in 'Zwangerschap' started by rosannanl, Jan 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hoi,
    ik ben Rosanna en ben net 5 weken zwanger.
    Ik heb inmiddels al 6 miskramen gehad,ben dus nu heel erg bang dat dit ook weer fout gaat.Maar heb voor mijn 6 miskramen ook een prachtige dochter die nu 4 jaar is.

a.u.b feliciteer me nog niet,want die brengen ongeluk,wil eerst de 16weken afwachten.

Wat ik jullie graag wil vragen,of dit kan kloppen in een goed zwangerschap,en of jullie dit ook mee gemaakt hebben tijdens jullie zwangerschap! ook als het voor een foute zwangerschap is hoor ik het graag van jullie.

ik heb de volgende symptonen:

* Mijn borsten zijn wat pijnlijk voor al de tepels.
    * ik verlies vocht met af en toe wat doorschijnend slijm ( geen bloed)
    * Mijn buik voel als of hij inspannig is (hij is niet echt hard,maar voelt niet soeple,moeilijk om uit te leggen),er zit een kleine druk op!
    * ook voel ik af en toe een branderige kietelige gevoel in mijn buik,die af en toe naar mijn boven benen stomen (hier maak ik me dus zorgen over,kan me niet herrinderen dat ik dit met mijn dochter ook had)
    * freet ziekte,ik heb over trek in (fouten dingen,snoep/chips)
    * ontzettend moe,nergens meer zin in,er zit geen actie meer in me.

ik hoop graag van jullie te horen
    groetjes en alvast bedankt
    Rosanna

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Klinkt allemaal als heel erg zwanger meis! Ik zie niet echt iets waardoor je je zorgen moet maken. Tuurlijk na zoveel miskramen zou ik het ook doen want iedere nieuwe zwangerschap is weer onzeker.
    Meid ik hoop dat je over 8 maanden een wondertje in je armen hebt ;)

3. diantje82

diantje82 Actief lid

Apr 19, 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik zou me geen zorgen maken meid. Ook al doe je dat onbewust.

Maar wat jij vertelt kwa symtomen komen voor als je zwanger bent. Ik had dat ook in het begin

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi... wat vreselijk zeg al die miskramen.... hebben ze niet onderzocht waar dat door zou kunnen komen?

wat betreft je klachten... klinkt vreselijk zwanger in mijn oren.... ik hoop dat je je zenuwen kunt beheersen aankomende weken.. want je zult toch ff moeten wachten op de echo(s). het is zo verschillend per persoon dus wat ik voel zegt niets over wat dat voor jou betekent...
    ik wens je een goede voorspoedige zwangerschap

gr Jose

5. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,
    bedankt allemaal voor jullie reactie.

Nou ik loop al z'n beetje 1 1/2 jaar bij een gyn,en moet maandag weer bloedprikken (2 de keer,afgelopen maandag ook geprikt), en woensdag gaat ze een echo doen,maar weet niet of je met 5 weken en 6 dagen al iets gaat zien.
    Ze hebben mij en mijn man onderzocht en hebben niets gevonden,alleen de factor 8 was iets te hoog van mij en waarschijnlijk moet ik prikken zodra ze het hartje horen kloppen.maar dat is een optie voor me ,en ze weten niet of het helpt,het is nog niet medisch bewezen dat het de zwangerschap red. wat is dit erg.

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi,

Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet niet of het goed of fout is, maar we lopen gelijk op en ik voel precies hetzelfde hoor. De ene dag wat minder als de andere dag, maar toch..

Groetjes!

7. evelien30

evelien30 Actief lid

Jul 4, 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Klinkt zoals mijn zwangerschap zie me banner ben nog steeds zwanger

8. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    klinkt ook zoals de mijne.. en ook inmiddels 21 weken zwanger.
    vooral dat drukkend gevoel op buik en die jeukende tepels komen me erg bekend voor.
    ken de onzekerheid wel... kheb ook 4 MK gehad.. ze kunnen met 5 weken en 6 dagen wel wat zien op echo.. alleen is het nog te vroeg voor een kloppend hartje.

Share This Page