bloed in mijn urine gevonden !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liah, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik zit vandaag op dag 20 van mijn cyclus (heb een cyclus van 28 dagen )al sinsd drie dagen moet ik steeds plassen en heb ook steeds plasdrang. Dus heb vandaag mijn urine layen nakijken. Er kwam geen blaasontsteking uit. Wel is er bloed gevonden in mijn urine. Nu is mijn vraag kan dit misschien Door een eventuele innesteling komen ??vandaag had ok ook de hele dag pijn in mijn linkerzij heel laag net bij mijn leis met steken. Ik moet de huisarts morgen wer bellen omdat ze vandaag mijn urine op kweek hebben gezet. Ik ben zo bang en tegelijkertijd ook erg hoopvol.
    Ik waardeer alle reacties.
    liefs Elizaa

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wat vervelend voor je!!! Dat zal vast pijn doen.

Ik denk niet dat dit van een innesteling is, weet niet waarom dat in je urine moet zitten....tenzij je aan het vloeien bent, maar dat lijkt me niet als ik je verhaal zo lees. Innesteling lijkt mij ook een beetje aan de vroege kant eerlijk gezegd. Heeeel veel beterschap!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het klinkt of het echt me je blaas of iets te maken heeft. Niet met een zwangerschap. Ik hoop dat het niets ergs is en dat je er vlug weer vanaf bent.

4. Liah

Liah Niet meer actief

Hey mime en Monique!
    Als eerste bedankt voor jullie lieve reacties!

Ja ik had net ook gegoogled en kwam inderdaad niet uit op iets van een innesteling of zelfs maar zwangerschap te maken heeft.
    Ik krijg morgen om 14 00 de uitslag . Ik zal het jullie laten weten.
    Liefs Elizaa!!!

5. Liah

Liah Niet meer actief

Mimi ik wil jou nog feliciteren met je zwangerschap! !ik zag dat jij net een echo hebt gehad ;) leuk joh!!je eerste kindje??
    En Monique wij blijven het gewoon proberen !!!

Xxx

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Dit dus...

7. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi dames!
    Het was toch een blaasontsteking. Ik heb nu antibiotica. Had niet veel pijn maar wel een vervelend gevoel.
    Het zal gauw over zijn met de antibiotica.
    liefs Elizaa!!!

Deel Deze Pagina