Hallo dames, Mijn vader krijgt binnenkort internet, en wil een laptop gaan kopen. Pap, is a-technisch het moet dus een niet al te ingewikkeld ding zijn.. Eigenlijk wil hij er vooral mee kunnen mailen (lees foto's ontvangen van zijn kleinzoon) beetje internetten, mp afstruinen en dat soort dingen... De vraag, heeft iemand van jullie ervaring/verstand van laptops en tips of adviezen, we gaan vanavond shoppen.. Heb al op internet gekeken, maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer! Alvast hartstikke bedankt!
@babyhope, dankje voor de tip, maar kan m niet vinden op de site. Ik denk ook dat ik beter niet mini kan doen, mijn pa vindt t zo allemaal al te klein
Ik weet niet wat je vader ongeveer kwijt wil? Bij wehkamp hebben ze nu ook aanbiedingen: deze bijvoorbeeld
Dankjewel dat is ook nog wel te doen! Het maakt hem niet zo heel veel uit, maar bij een duurdere versie heb je gewoon heel veel opties die hij niet gaat gebruiken.. Was al even bij It's aan t kijken, en die hebben ook aanbiedingen... Ik vraag me eigenlijk vooral af naar welke capaciteit ik moet kijken en welk besturingsprogramma handig is..en bovenal wie heeft een laptop en welke ervaringen heb je er mee?
Ik heb een schitterende nieuwe Dell. Wel een 17 inch, maar dat zal voor je vader echt niet nodig zijn. Een 15 inch is sowieso voldoende. Ik denk dat je niet heel erg hoeft te richten op de systeemeisen omdat hij het niet heel zwaar gaat gebruiken. Wel zou ik perse Windows 7 nemen (ik weet niet of dat nu al standaard wordt geleverd). Dell heeft natuurlijk als nadeel dat je het niet direct in huis hebt (bij mij duurde het uiteindelijk slechts 2 weken). Wel goede systemen voor een redelijke prijs.