Iemand ervaring met de etos eigenhuismerk de zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamatje77, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik had de etos eigen huismerk zwangerschapstest gedaan, dat ik nog binnen de testtijd keek leek ie wel supervaag blauw te zijn... Dat ik nog later keek, na die 10 min is ie iets duidelijker te zien. Het streepje is heeel vaag maar wel breed en gekleurd. Dus niet grijs of zo..
    Iemand ervaring ermee gehad? Is dit positief of vals positief?

Groetjes van Mamatje

2. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey ik heb daar wel eens mee getest maar werd er niet wijzer van. Voorzover ik weet moet je echt een breede streep hebben en geen dunne (indrooglijn)
    Anders een kv test (2 voor 5 euro) doen daar ben ik wel tevreden over ;)

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @mamatje.. ik heb hem ook gedaan..
    vind de kv 2 voor 5 euro beter;)

4. Ik vond die van etos eigen merk maar niks.. was heel vaag, terwijl de rest knalde

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Voor zover ik het nog weet.. (4 jaar gelden gebruikt bij LISA).. bleef de etos test vaag.. anderen werden wel duidelijker..

dus hup naar de KV..

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hetzelfde als de vorige.. Ik testte ermee positief maar die moest je onder een vergrootglas bekijken.
    Ik haalde echt 15 min later eentje van de DA en daar kreeg ik 2 dikke strepen!
    Dus ik vind t een rotmerk.

7. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik heb eingelijk het tegenovergestelde ik test met die van de Etos positief terwijl andere testen twijfelen of geen tweede streep laten zien, maar als ik het zo terug lees dan zijn jullie ervaringen niet zo goed. Ik denk dat ik toch maar even naar de kv ga even twee voor vijf euro op ga halen.

Groetjes Wilma26

8. Trees

Trees Niet meer actief

Hier idem dito een vage test van etos, terwijl de rest knalden. Ook mijn hcg-waarde in mijn bloed was superhoog, dus volgens mij is de test absoluut niet gevoelig!

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hier ook,pennestreep op etos en knal posi op predictor. enneuh een tip,ga gewoon een digi halen ;)

Deel Deze Pagina