Zwanger??? Wat denken jullie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by muisje14, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

#1 muisje14, Nov 30, 2009
    Last edited by a moderator: Nov 30, 2009
    Ik heb nog niet getest. Ik durf eigenlijk niet zo goed. Bang voor (nog) negatief. Misschien is mijn cyclus nog wel langer dan de vorige keer.
    Ik wil het ook met ochtendurine doen en dat kan nu niet meer en morgen vind ik het niet fijn, omdat ik dan moet werken. Kan ik de hele dag alleen maar daaraan denken.

* Gisteravond een 5-tal felle steekjes in onderbuik. Daarna was het weg. Ik heb wel een raar gevoel daar, het lijken op vlindertjes.
    * Mijn darmen zijn ook van slag. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik scheetjes moet laten (sorry)
    * onderbuik is opgezet
    * Ik heb helemaal geen ongi gevoel.
    * Mijn borsten doen af en toe ook nog pijn. Is al sinds eisprong. Niet echt steken of zo, maar een al geheel van pijn, zwaar gevoel. En ze zijn groter met blauwe aders (die zijn duidelijker dan anders te zien)
    * kleine bultjes/puistjes boven mijn borsten, niet zo heel veel maar wel wat. (van hals naar borsten toe)
    * striae bovenkant borsten. Onder zat al van de zwangerschap van de eerste. Sinds een paar dagen zie ik bovenop dus ook striae. Eerder nooit gezien.
    * Ik ben moe
    * Vanmorgen licht misselijk. Toen ik wat gegeten had was het over.
    * En natuurlijk nog niet ongi

Wat denken jullie

X Linda

2. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    He linda2, lastig he! het lijkt er wel een beetje op,maar jamme rgenoeg kan je lichaam je voor de gek houden. Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, en daarom zou ik ook zeker een test doen. Ik was afgelopen maand een paar dagen overijd en had ook overal last van.je kunt jezelf zo gek maken,das echt raar. ik zou een test doen,misschien dat je dan meer zekerheid hebt meis.veel sterkte!, liefs Vita

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    bij de ene zijn dit de kwaaltjes die ja zeggen en bij andere horen ze bij het ongiworden?

maar ik duim me te pletter voor je en doe maar snel een testje.

4. muisje14

Misschien straks. Ik hoef nog niet te plassen.

X Linda

5. Hier ongeveer de zelfde kwaaltjes als jou linda
    gisteren moest ik ongi worden niet geworden test negatief
    vandaga ook test negatief helaas
    bij mijn andere dochtertje testte ik pas na 1 week niet ongi worden
    dus wacht nun nog even af

6. muisje14

O ja en nog een symptoom. Om niets moet ik huilen. Dan kijkt mijn man mijn aan van 'wat heb jij nou'. Achteraf moet ik er dan ook wel om lachen.

7. Haha ja hier net zo kan echt niks hebben

8. muisje14

@Irisnaomi: Kan me goed voorstellen dat je dan langer wacht met testen. Bij Bas testte is al 2 dagen voor NOD positief, maar iedere zwangerschap is anders. Bij Bas had ik ook geen last van mijn borsten en was ik weer heeeeeel misselijk.

Normaal heb ik net na mijn ei ook last van mijn borsten, maar dat stopt dan na een week. Nu heb ik er al 2 weken last van.

Ik zal voor je duimen.
    X Linda

9. zal ook voor jou duimen meis hopen op straks allebij een posi test

10. Clapat

Clapat Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,059
    17
    38
    Duitsland
    Ik voeg me er ook aan toe als ik mag.
    Vandaag cyclusdag 34 en nog geen ongi-symptomen in aantocht.
    Krijg normaal altijd pijn in mijn onderrug en stuitje als de duivels op komst zijn. Nog niks te bespeuren hier.
    Vorige week donderdag dacht ik van ja, pijn in mijn billen, zo erg dat mijn vriend me moest masseren.
    Maar heb sinds dus die dag (CD 30) al een hele tijd veel slijmerige melkachtige afscheiding.
    Gisteren ben ik met een verstopte neus gaan slapen.
    Ook steken in mijn liezen en aan mijn borsten richting mijn oksels toe. Heb ook het idee dat ik vocht ophoud, ik krijg mijn ringen niet meer rond mijn vingers. voel me ook compleet opgeblazen en heb hoofdpijn.
    Een test ga ik nog niet doen. Heb morgen sowieso een afspraak bij mijn gyn.

11. muisje14

@Clapat: Ik ben gisteren ook met een dichte neus gaan slapen! Das toevallig. Jij hebt een onregelmatige cyclus zie ik. Mag ik vragen waarom je naar de gyn moet?

X Linda

12. Clapat

Clapat Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,059
    17
    38
    Duitsland
    Ik ga naar de gyn voor een gewone controle. Sinds ik mijn pil niet meer neem, ben ik nog niet geweest.
    Kan ik haar ineens vragen wat ze denkt van mijn cyclus. Ik moet ook een beetje onder toezicht gehouden worden vanwege een klein myoom.
    Die onregelmatige cyclus, daar zit ik nog niet mee in. Het valt nog mee, ik heb 8 jaar de pil genomen en dan moet mijn lichaam sowieso nog die hormonen afbouwen en zelf leren functioneren.

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

meiden mijn duimen draaien voor jullie...
    ik hoop dat de test echt positief word..

14. muisje14

Wat ik ook nog vergeten was (hm ok een symptoom)

* beetje last van mijn bekken met lopen
    * soms maagzuur
    * veel dromen

15. vlinder1978

Nov 26, 2009
    36
    0
    0
    Hoihoi,

ik las je symptomen en daar heb ik ook mee van doen.
    Ik droom heel realistisch en en ook dat ik postieve test had en een baby in mijn armen had en echt de meset gekke dingen dat ik sóchtend even moet nadenken van ... o nee het was een droom hahahaha

Verder heb ik al een week rommelende darmen en een kriebel in mijn buik.
    Soms met een vlaagje misselijk.
    en krampjes zo nu en dan.
    Als ik sávonds op de bak of op bed lig en ik leg mijn handen op mijn buik lijkt het echt alsof er van binnen iets zit. Het enrome gerommel voel je dan versterkt en een ssort van ploppend gevoel in mijn buik.
    Herkend iemand dit?

Ik hoop dat ik een postieve test heb van de week.
    Het kan je behoorlijk onzeker maken dat weet ik wel bahbah

Nou succes voor een ieder.

groetjes

16. Clapat

Clapat Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,059
    17
    38
    Duitsland
    Spannend, veelvuldige uitscheiding blijft.
    Spierpijn in mijn billen en af en toe brandende borsten.
    Toch denk ik weer dat het niet raak is. We zullen zien, vanavond mag ik naar de gyn!

17. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    @LINDA2

Ik herken wel wat dingetjes wat jij heb.. Ik zal even een lijstje maken voor je met de zwangerschapsymptonen van week 1 tot 12.
    Ik hoop dat andere mensen er ook wat aan hebben!;)

*De menstruatie stopt of wordt erg licht.
    *Je kunt je misselijk of rusteloos voelen.
    *Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn.
    *De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter.
    *Je moet vaker plassen.
    *Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur.
    *Je kunt regelmatig last hebben van hoofdpijn.
    *Je mood swings- je voelt je boos, verdrietig of blij zonder reden.

Dit is het lijstje dan kan je een beetje kijken wat je hebt van het lijstje. (je hoeft niet alles te hebben maar dit zijn gewoon de meest voorkomende kwaaltjes tijdens een zwangerschap.)

Liefs Kelly

Share This Page