Hi dames, Ik ben klaar met mijn gravitamon pilletjes en ik slikte daarbij aparte visolie capsules omega 3 van het merk wellness (een blauw potje) Maar ik had het een en ander gehoord dat er speciale vitamientjes zijn voor zwangere waar ook omega 3 in zit. Weten jullie toevallig welke dit is? of heeft er iemand een afbeelding ervan? Dat is voor mij straks makkelijker kijken, voor zo'n grote schap. Alvast heel erg bedankt.
Ja, Centrum Materna + DHA, zijn alleen best prijzig. Maar ja, dat is visolie op zich al als je gezuiverde visolie koopt (zonder de PCB's etc) Dit is de site die ik bedoel: Materna
ik bedoel mijn potje is leeg, maar omdat ik nu 2 soorten slik wil ik dit graag combineren naar 1 tablet. Ik hoorde het een en ander over vitamientjes waar ook omega 3 in zit....ik ben niet zo blij met pilletjes slikken. Graag zo min mogelijk
ik dacht al haha.. Ik ben ook geen fan van pilletjes en slik alleen de gravitamon. Verder eet ik alleen boter met omega 3 op mijn brood
Ik durf het niet exact te zeggen maar 30 stuks voor zo rond de E 25. Maar het is wel om en nabij die prijs.
ik gebruik de etos zwanger zijn, hier zitten alle vitaminen in en ook de omega 3 vetten. doosje van 60 stuks voor 7,50 ongeveer (je moet er 2 per dag staat op de verpakking, maar misschien is 1 ook genoeg dat weet ik niet). Ik vind ze ideaal heb eerst etos zwanger worden gebruikt, nu etos zwanger zijn en daarna etos jonge moeder, zo heb je alle vitaminen in 1 tablet!
ik gebruik Orthica prena fem. Deze kun je bij elke drogist halen. Zijn 60 capsules voor iets van 23euro. Het is een wit met blauw potje met een blauwe dop. Ik ben naar deze vitamine gegaan omdat ik ook klaar was met 2 pillen hahah. Maar daar zitten alle vitaminen in en ook omega 3. xxx sas