Als iemand vreselijk ui t haar mond stinkt. Mijn schoonzus zie ik niet zo vaak meer. Eens per maand of zelfs minderTelkens als ik haar zie stinkt ze uit haar mond en dan echt naar riool. Ik wil er wat van zeggen maar strax kwets ik haar. Zouden jullie het doen en ook bij iemand die je zo weinig ziet? Of zal ik het mijn man laten zeggen?
Ik zou het niet doen. Ik heb zelf heeeel lang met keel angina gelopen waardoor je dus ook verschrikkelijk uit je mond gaat ruiken. Nou kon mondwater gebruiken wat ik wilde en mn tandenpoetsen wat ik wilde maar NIETS hielp!
Oh lastig. Ik had een collega die ook echt rook.. Brrrrrr. Maar durfde er niets van te zeggen. Ik zou het mijn vriend laten zeggen! Of misschien tegen haar man zeggen en dat hij het tegen haar kan zeggen? Heeft hij er geen last van?
Als ik heel dichtbij iemand sta, zou ik er iets van kunnen zeggen. In dit geval zou ik het niet doen. Man zou ik ook niet inschakelen.
Ze heeft geen man. Ik denk dat ze iets heeft, iets met haar tandvlees of amandelen. Volgens mij is ze zelf ook niet echt bewust van de geur. Maar het is zo erg, laatst stonk de hele woonkamer er naar. Iemand moet haar toch bewust maken van de ernst. Voor haar bestwil.
Je schrijft in je OP of je je man moet inschakelen ... vandaar mijn reactie 'man zou ik ook niet inschakelen'
Is het de zus van je man? Dan zou ik het hem wel laten zeggen. Ik vind dat broers en zussen dat juist kunnen zeggen zonder dat je je er rot over voelt.
Me naaste Fam Zeg ik het wel als mijn man uit zijn giegeltje meurt krijgt hij dat echt te horen, vader moeder idem.. Zus ook dus denk een schoonzus ook.. Misschien een kauwgompje aan bieden?
oh bah! Nou maar als jij dit ruikt, dan ruikt je broer dit toch ook!!?? ik zou er niks van zeggen die paar keer dat je haar ziet.... ik zou haar muntthee serveren
Hij ruikt het ook maar durft er ook niks van te zeggen. Ze is nogal snel op dr teentjes getrapt. Als ik dit had en iemand zegt er wat van zou ik diegene eeuwig dankbaar zijn maar toch is het moeilijk om te zeggen
Een smsje misschien van dat ik het moeilijk vond om het haar rechtstreeks te zeggen maar haar toch graag wil helpen ??
Ik zou geen sms'je sturen, dan wordt er juist zoveel nadruk op gelegd. Zou ik niet leuk vinden als ik zoiets later via een sms'je zou horen.. Zou het toch tegen haar zeggen, gewoon respectvol en niet met allemaal mensen eromheen.. en een kauwgompje aanbieden.
Oej moeilijk hoor, ik zou het zelf niet durven.. Andersom zou ik het zelf wel graag horen als ik uit mijn mond zou stinken.
Kan inderdaad ontstoken amandelen zijn of een dieet? Moeilijk. Iemand zou er wel iets van moeten zeggen, maar wie... laat ik even in het midden.
Als je het nou eens inpakt op een andere manier? Vraag haar eens of ze last heeft van ontstoken amandelen? Dan zal ze vragen waarom je dat vraagt.. misschien op die manier voorzichtig brengen?
Ik zou het inderdaad ook met een omweggetje vragen. Of ze last heeft van haar amandelen of ontstoken tandvlees. Ik zelf snap nooit zo goed dat mensen het zelf niet door hebben. Je hebt dan toch ook een vieze smaak in je mond? Maar pas geleden had mijn man het ook hoor. Al de hele dag kreeg ik zo'n walm in mijn neus en uiteindelijk vroeg ik of ik eens in zijn mond mocht kijken, zat er iets van een rijstkorreltje o.i.d. tussen zijn kies en zijn tandvlees. Dat zat daar gewoon lekker te rotten, denk ik. Nou, echt het stonk als de ziekte. Dus ik dat rijstkorreltje er uit gepeuterd en het was meteen over. Misschien is het bij jouw schoonzus ook wel heel makkelijk op te lossen, maar ja, dan moet ze het inderdaad wel eerst weten.
Moeilijk, ik heb zelf ook bijna altijd een putlucht en ben me er zeker van bewust. En ik hoop dat zo min mogelijk mensen het merken, en schaam me heel erg als het wel opgemerkt wordt. Het probleem zit in mijn keel- en neusamandelen, maar die worden er helaas niet zomaar meer uitgehaald.