Wij hebben onbewust om de dag gevreeën. En ik ga nu nog verder tot aan m'n ongesteldheid omdat m'n Ovulatietesten negatief blijven doe k t toch zeker. Maar kans op zwangerschap groot?
Tja.. de kans op een zwangerschap groot? Ik denk niet dat iemand daar antwoord op kan geven. het is goed dat je het om de dag doet, want zo kun je je ovulatie eigenlijk niet missen of er zit nog wel in je lijf (zaad kan ongeveer 3 dagen overleven). Als je geluk hebt kun je met een keer seksen ook zwanger raken.. Als het op het juiste moment gebeurt, de zaadcellen er zin in hebben, de eicellen er zin in hebben, als de bevruchting lukt, als het kan innestelen.. Er zijn zo veel factoren wat gewoon allemaal goed moet lukken, dat het lastig is om te spreken over een grote kans.. Succes en geniet lekker van de seks! Ik hoop dat het snel raak is.
Of de kans groot is, is lastig te zeggen. Wij hebben het de afgelopen maanden wel vaak.dagelijks rond de eisprong gedaan zonder resultaat helaas. Deze maand even geen ovulatie testen en gewoon om de dag (soms misschien dagje achter elkaar hihi), we dachten we proberen het gewoon eens anders haha. Afwachten of het resulteert in een zwangerschap!
Ja, ik weet nou niet eisprong nog moet komen of al geweest is. Heb wel veel slijm uittrekbaar!! Maare onbewust toch om de dag gedaan en nu blijf k dat doen tot m'n menstruatie. Zo weet ik zeker dat k mn eisprong niet mis. Hebben jullie dat ook na de seks heel veel uittrekbare slijm krijgen!
dat is normaal, soms nog resten sperma en je lichaam ruimt alles op met extra afscheiding. afwachten dus, maar sowieso zit je zo goed
Maar zit je dan wel in je vruchtbare dagen. Want toen k vorige week ook seks had kreeg ik geen slijm. Gisteren wilde ik dus vegen en t was echt een lange sliert dat naar beneden kwam sorry voor m'n ranzigheid
Tja.... Ik ben nu zwanger, omdat we het 1 keer onveilig hebben gedaan in de 13 jaar dat we samen zijn. Met als uitzondering dat we graag zwanger wilden worden van de drie kindjes die we nu hebben. Dus als je om de dag gemeenschap hebt kan dat voldoende zijn om zwanger te worden.
Ja bij mijn dochter ook 1 keer onveilig gedaan en BAM zwanger! 4 dagen voor m'n eisprong! Nu ben kk voor de tweede bezig dit is m'n eerste ronde. Maar als je vruchtbare slijm verliest dan zit je toch in jd vruchtbFd dagen k word nu wel heel onzeker omdat m'n Ovulatietesten hele tijd negatief Aan geven
Waarom nu in je eerste ronde al met ovulatietesten beginnen? Je bent de vorige keer toch ook snel zwanger geraakt. Nu wordt je alleen maar onzeker terwijl dat misschien niet eens nodig is.
Gefeliciteerd meid geen ovutesten gebruikt? Ik ga ze ook niet meer gebruiken en blijven om de dag doen
De gehele maand, na einde van m'n menstruatie, tot de dag dat ik erachter kwam dat ik zwanger ben. Dus van dag 6 t/m 24 om de dag