Ik ben mezelf echt helemaal aan het laten doordraaien, en ik heb het door maar kan het even niet stoppen. Ik heb dus onregelmatige periodes maar deze keer zou het komen op iets meer dan 5 weken (36 dagen volgens mij). Maandag is het volgens mij mijn NOD. Maar ik heb nu al echt sinds de Eisprong buikpijn (daarvoor al, maar dat was anders, toen voelde ik echt dat het EI, groot volgens mij, ging ploepen). Temperatuur is pas vorige week donderdag gaan stijgen, dus zou ik dinsdag (dat is op basis van eerdere ervaringen) ei hebben gehad, te zien aan slijm kan het ook zelfs maandag zijn geweest, en dat klopt wat beter maar ja.. Maar vanochtend ging temp weer iets omlaag, weet natuurlijk niet hoe dit morgen is. Gisteren na een vrijpartijtje verloor ik een kloddertje (smakelijk, ik weet het) slijm met bloed. En mijn borsten he.. die doen pijn en zijn groter. (Dit is overigens wel vaker hoor!). Vorige maand had ik echt nergens last van, en wist ik ook wel dat ik niet zwanger was, maar ik denk het nu echt.. maar mijn verstand zegt " nee joh, jij wordt niet binnen het jaar zwanger" Echt wordt hier beetje strontziek van, waarom kan het niet normaal gaan? Gewoon snel zwanger, of gewoon duidelijk weten waar ik aan toe ben. Een lichaam dat gewoon de signalen afgeeft wanneer ze nodig zijn, en niet om mij te pesten. Ik heb nu echt het ongesteldheidsgevoel, en dat is echt te vroeg (maar ja, ik had dit gevoel al sinds van de week, eigenlijk al snel na eisprong). Grrrrrr, wordt gefrustreerd. Moest echt ff mijn spreekwoordelijke ei kwijt (het fysieke eitje heeft zich hopelijk van binnen genesteld ) Dank jullie voor de aandacht Groetjes Daphne
ik hoop van harte voor je dat het mischien een innestelingsbloeding is geweest, maar meestal blijft je temperatuur na bevruchting hoog en zakt deze niet meer, zakt je temp wel is dat meestal al een teken dat je (helaas weer) niet in verwachting bent. maar ja nogmaals wie weet, nog even 3-4 dgn door de zure appel bijten meid, veel succes
Ik heb bij een aantal tempkaartjes een dip gezien rond de innesteling (en resultaat zwanger dus )....Ik duim voor je
Hi Daphne, Ik herken je verhaal helemaal!!!! Ik wordt op dit moment ook GEK van mezelf. Naast dat ik mega ziek ben (oor- een voorhoofdholteontsteking) heb ik deze ronde (4) echt zeker weten het gevoel dat het raak zou kunnen zijn. Ik had mezelf voorgenomen om niet te gaan testen na 28 dgn (mijn kortste cyclus tot op heden) toch gedaan, van clearblue, een duidelijk horizontale streep en een HÉÉÉÉÉL (bijna niet noemenswaardig) verticaal streepje. Dit had ik in ronde 3 ook maar toen was ik niet zwanger, duhhh. Anyway...ik begrijp je helemaal, ik heb krampen in mijn onderbuik, mijn borsten doen zeer, ik heb vorige maand nieuwe BH's gekocht deze lijken nu te klein aan het worden (zitten mega strak en na 1x bukken heb ik wel "4 borsten"hihihhi) maar goed geen positieve test dus ik ben niet zwanger....ik baal van mijn onregelmatige cyclus en ik wil gewoon dat mijn lichaam mee werkt!! Het moet eens eerlijk tegen me zijn ipv van die rare symptomen... Pfff ook ik ben weer ff mijn ei kwijt
Hoi Silla, Ik heb nu mezelf nog kunnen inhouden, heb geen test in huis, dus ik denk dat ik maandag wel ga halen. Heeeeel misschien haal ik er morgen toch 1 zodat ik op moederdag zou kunnen testen. Maar ja. Als morgen temp echt daalt, dan hoeft dat natuurlijk niet. Ben blij dat ik niet alleen zo raar doe Groetjes Daphne
Hi Daphne, Oh jij tempt. ik nog niet, wij proberen nu om de dag te klussen alleen door mijn "ziekte" is er een week niets van gekomen mocht dat niet lukken dan ga ik ook tempen... Succes in elk geval, ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt!!! Greetz Silla
Korte Update, Ben zoals mijn verstand al dacht niet zwanger en ben vrolijk op moederdag (te vroeg) ongesteld geworden. Begin er nu echt flink van te balen, ben dus in ronde 12 beland inmiddels!
Wat vervelend voor je.. Ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor je.. Wij hebben er zelf 16 rondes over gedaan dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Kop op..
Hoi Daphne, Wat naar voor je Ik heb hier gelezen dat je na een jaar na je huisarts kan, misschien kan hij je advies geven? In ieder geval heel veel sterkte meis! groet, Sjaak