Net een testje gedaan met middagurine, leek wat te zien op kruidvat maar echt supertuur, en dit heb ik bijna iedere maand. Na een halfuurtje nog een test gedaan van 123testen, hier leek ik ook wat op te zien.. Zien jullie iets of zie ik spoken?
Helaas zie ik geen streepje Maar als je ze in t echt wel ziet..... misschien morgen met ochtend urine??? Ik duim in ieder geval voor je
Op de bovenste zie ik een HEEEEEEL licht streepje. Moet ik mijn scherm ook een beetje voor bewegen. Ik hoop het voor je!! Morgen nog een testje?
Op de etos test zie ik wel iets maar ik moet bekennen dat na mijn vorige cyclus ik dat echt rottesten durf te noemen... Heb de foto's niet meer maar bij mij deden ze echt raar. We testen morgenochtend samen, deal? Allebei een kv.
Oh sorry ik herkende het als etos test, te snel gelezen. Dan weet ik het niet, denk er wel heel vaag iets op te zien maar durf het niet met zekerheid te zeggen...
Testje van gister ochtend, denk niet dat het wat wordt hoor, mn maandelijkse pukkel is weer op komen dagen (