Een vriendin van me kreeg anderhalf jaar geleden een ruggeprik, en mocht dezelfde dag nog naar huis. Zal eraan liggen hoe je zelf na de tijd bent denk ik
Ik was om 09.13 bevallen ( met ruggenprik ) en mocht feitelijk om 11 uur alweer naar huis. Maar omdat ik tijdens de zwangerschap bloeddruk medicatie had geslikt, wilde ze me 1 nachtje ter observatie houden. Maar normaal mag je gewoon dezelfde dag na huis, met of zonder ruggenprik.
Ze willen graag dat je zelfstandig gaat plassen.. dan mag je naar huis (mits er geen andere omstandigheden zijn)
Er is wel een verhoogde kans dat je koorts krijgt na een ruggenprik en dan moet je met je kindje nog wel in het ziekenhuis blijven.
Ik en baby hadden koorts dus we moesten minimaal 24 uur blijven. En toen kon ik niet Zelfstandig plassdn . Er bleef teveel urine achter dus ik moest nog een extra dag blijven
Hier in t zh moet je als je na 21:00 bent bevallen sowieso blijven .. Dis denk dat het aan het ziekenhuis ligt en hoe je je voelt
Bevallen om 20:30 22:30 geplast mochten naar huis, maar lekker gebleven... Wat moet je thuis? Kraamhulp komt wel maar puur voor de eerste noodzakelijke dingen en dan pas weer om 08:00
Nou, gewoon lekker thuis zijn in je eigen omgeving? Rust en je eigen ding kunnen doen? Als ik de kans had gskregen dan was ik naar huis gegaan. Kraam of geen kraam. Zonder kraam red je het ook prima hoor..