Hee hallo, Lees zoveel over optidee de laatste tijd. Over de raamlappen en gezichtsreinigingsdoekjes kan ik genoeg vinden op forums en ook hier. Maar nu is mijn vraag de volgende; - wie heeft er ervaring met het teddy beddengoed (hoeslakens en overtrek)? Slaapt het fijn? Hoe zit het met zweten? Is het snel droog na het wassen (droger?) - wie heeft ervaring met de handdoeken om lijf en haar mee af te drogen? Droogt deze fijn af? Droogt deze snel als je hem ophangt? Lijkt me super allemaal, maar zoooo prijzig om gewoon ff te proberen. Hopelijk kan hier iemand me verder helpen
ja hoor, hier Ik heb de optidee haarhanddoek. Hij zit heel prettig, blijft ook goed zitten, maar ik vind niet dat hij beter je haar droogt dan een gewone handdoek, gewoon hetzelfde. Ook droog ik mijn gezicht ermee, maar ik vind het niet prettig, dat pluche. Je moet deppen en dan laten drogen, ik hou van flink droogwrijven en dat lukt daar niet echt mee vind ik. Wel droogt de doek erg snel. De washandjes vind ik weer wel heel fijn, beetje zeep en het wordt een soort wasbare spons, zacht en lekker veel schuim. Ik heb ook het kussen en de topligger op bed, slaapt echt heeeeerlijk, vind dat echt een aanrader! Oh en als ik het goed begrepen heb hebben ze nu nieuwe handdoeken met aan 1 kant pluche en de andere badstof. Of het wat is? Geen idee, volgende week heb ik weer een party
oh en ik heb die koolstofvaatdoekjes en de blauwe kleine doek met 1 zachte kant en 1 schuurkant, ook ideaal. Ik ben zelf echt tevreden over de producten. Alleen het schoonmaakmiddel (sinaasappel) vind ik niet zo eigenlijk Ook de gezichtswashand vind ik super, ik heb ook zo'n doekje, maar vind de washand veel fijner. En ja, het is niet goedkoop, maar het blijft allemaal wel heel netjes in de was.
Ooow fijn, thanks voor je reactie! Het washandje vind ik ook zalig, volgende week maar eens een handdoek bestellen om te testen. De hoeslakens en overtrekken van teddy lijken me geweldig lekker, alleen vind ik ze niet zo mooi haha! Alleen vraag ik me af of het niet te warm is... Nja, hopelijk nog iemand hier die me dat kan vertellen 😉
Oh dat heb ik ook, ze lijken me heerlijk slapen, maar ik vind ze niet mooi. Ik denk wel dat het te warm is, al zeggen ze van niet. Ik heb op een kussensloop van dat teddy geslapen, in de winter, en ik vond dat echt heel warm, terwijl ik een echte koukleum ben Ze hebben nu weer nieuwe dingen, ik heb woensdag een party, dus ben benieuwd!!
Ja hier. Ik heb een teddy pluche dekbed en kussensloop en onderlaken. Heerlijk in de winter ligt er niks anders op. Sochtends in de was savonds er weer op. Ik heb het altijd koud en daarvoor is ie heerlijk. Mijn vriend is een echte kachel masr herft dat onder het teddy pluche dekbed niet. Tis een hele aanschaf geweest maar het is voor ons elke cent waard geweest.