Ik ben Wiene en ik ben 26 jaar. Sinds een weekje lees ik ook mee op het forum en denk laat ik me maar eens voorstellen. Ik en mijn mannetje zijn 2,5 jaar bezig om zwanger te worden. Eerst een jaar op de "gewone" manier. Toen dit niet bleek te werken en ik ook een erg onregelmatige cyclus had ben ik doorverwezen naar de gynacoloog. Daar bleek dat ik geen eisprong had, ik mis het FSH hormoon. Ben toen met Clomid begonnen. Dit heb ik 13 maanden gedaan zonder reslutaat. Nu zijn we inmiddels begonnen met IUI. In november heb ik de eerste inseminatie gehad. Helaas geen resultaat. in december kon het helaas niet vanwege de feestdagen. ( dan is de microbilogie niet open bij ons in het ziekenhuis ) En nu hebben we eind januari weer de volgende gehad....nu is het dus afwachten...nog 6 dagjes tot mijn NOD......SPANNEND!
Hoi, ik ben ook zwanger na de derde iui. Hiervoor had ik ook al 2 ifv gedaan. Ja ik weet het, een rare volgorde. Wij hebben er 6 jaar over gedaan .... Happy Bee
Hai happybee... Als ik jou stukje lees heb ik echt zo iets van oh dan zijn wij pas net bezig! en er is dus zeker nog hoop! Ben blij voor je dat het nu eindelijk gelukt is bij jullie!
GEFELICITEERD! Ik vind het altijd geweldig om te zien dat mensen die al zo lang bezig zijn zwanger zworden. Super voor je meid! Geniet ervan! Groetjes!