hoi meiden! ik heb wel eens gereageerd op een topic dus echt nieuw ben ik niet echt. Ik ben een beetje chaotisch! weet bijv. dat ik in 2007 niet ongi ben geweest en dus een cyclus heb die op het moment minimaal al 32 dagen duurt! ik heb het idee dat ik zwanger ben. gezien de symptomen die ik heb maar ben té zenuwachtig om een test te doen. ben bang dat het een teleurstelling zal zijn... ik ga iig goed rondneuzen op de website en snel beslissen of ik een test gan doen! dikke kus
Bedankt meiden echt super lief! nogmaal duurt mijn cyclus gewoon 28 dagen. ik heb al 2 keer een test gedaan. vorige week do. en een week daarvoor. waarschijnlijk gewoon te vroeg... symptomen lijken wel steed erger te worden dus dat is een goed teken!
@loodje Bedankt! jij ook veel succes @alice had jij eigenlijk veel klachten/symptomen? zo ja wat dan?
Ik ken de spanning en weet dat je heel veel gaat voelen in die tijd ,maar als je een regelmatige cyclus hebt en nu al 4 dagen te laat zou ik zeggen :Meid ga ervoor! Ik zal heeel hard voor je duimen!
@ bolletje Bedankt! kan de steun goed gebruiken. ben alleen ban dat het een teleurstelling zal zijn omdat het al 2 keer negatief heeft uitgewezen. ik denk dat ik za. of zo. maar een test ga doen. denk toch echt niet dat dit allemaal "ontpil" verschijnselen zijn nlk.
Ik ken de teleurstellingen heel goed! We zijn voor mijn dochtertje 2 1/2 jaar "bezig" geweest waarvan 3kwart jaar in het ziekenhuis en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu zijn we alweer een jaar bezig(gelijk via KID) en heb ik 4 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen gehad ,waarvan 1 een miskraam werd. Ik heb iedere keer het gevoel dat de wereld vergaat als je zoiets hoort en toch heb ik iedere poging weer nieuwe hoop.Nu moet ik nog 1 week wachten op de test en voel alweer vanalles. Ik loop een beetje met mijn hoofd in de wolken en geef me daarna weer op m'n donder dat ik zo goedgelovig ben. Het is een tweestrijd tussen mijn gevoel en verstand. Daarom zou ik dus ook niet kunnen wachten en zou ik gaan voor zekerheid of die nu wel of niet goed is.
jeetje bolletje dat is nogal heftig! ik hoop dat het dan nu allemaal een stuk beter zal gaan en je gevoel de waarheid zegt! Ik ben er eerlijk gezegd helemaal niet zo mee bezig geweest. het was nlk niet de bedoeling, maar nu de kans er is zouden wij het toch wel erg leuk vinden! mijn kerel is wat dat betreft toch wel een beetje zwart/wit. hij denkt dat als hij al 2 keer nega is getest waarom het nu dan toch nog wel zo kan zijn...pfff moet ik dat weer uitleggen enzo! ik ga dan ook maar een beetje van m'n gevoel uit. en ik voel me vol! haha
Vind het ook leuk dat iedereen hier zo met elkaar mee denkt! echt lief allemaal. ik ga er maar weer eens een nachtje over slapen slaap kan ik trouwens wel gebruiken, ben alweer kapot na een dagje werken zeg! tot morgen dan maar!
jeetje dat is nog al wat bolletje ben er helemaal stil van. hoop dat het deze keer raak is en een goeie gezonde zwangerschap mag zijn. zal ook heel hard duimen voor jullie beiden valentijn en bolletje en voor alle andere die bezig zijn zwanger te worden natuurlijk. heel veel liefs en vruchtbare tijden toegewenst x malika
oeps heb net op snel antw geklikt weet niet waar dat naartoe is gegaan. lol maar ik had dus geschreven dat ik helemaal stil was van bolletjes verhaal, en dat ik voor jullie valentijn, bolletje en alle andere meiden die zwanger willen worden hard zal duimen liefs en vruchtbare tijden iedereen. x malika
wat een sukkel ben ik ook hahaha er waren 2 pagina's zucht....en ik maar denken waar is mijn verhaal gebleven. denk dat ik mijn bedje maar moet opzoeken hahaha beetje suf aan het worden lol sweet dreams all