He fantastisch! Gefeliciteerd! Leuk om eens een man hier op het forum tegen te komen. Geniet maar lekker van de komende zwangere maanden en nog meer van de maanden er na!
Van harte gefeliciteerdt met jullie wonder, hij/zij wou heel duidelijk jou(jullie) als ouder(s)............ geniet er lekker van
Van HARTE GEFELICITEERD! wat leuk om ook eens een man hier te zien,hihi geniet er maar lekker van! groetjes sjaantje
Ik heb jaren geleefd met het idee dat ik nooit kinderen zou kunnen krijgen, want volgens de huisarts en mijn reactie op de pil was er wat mis met mijn eierstokken... Nou, ik heb toch de 13 in mn banner staan... Dus ik kan me wel een beetje voorstellen hoe dat voelt, van HARTE gefeliciteerd!
Bedankt allemaal voor jullie reactie, 14 november gaan we de eerste echo maken, en we zijn heel erg benieuwd hoe die er uit zal gaan zien. groetjes en tot snel weer
SUPER! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan! Echt leuk dat een aanstaande papa, hier op het forum komt vertellen dat hij papa gaat worden Liefs, mussie