Ik was een beetje aan het surfen en toen kwam ik deze banner tegen.. http://www.ikvader.nl/9-maanden-banner-1 Ik ben zelf nog niet zwanger maar heb de site wel even opgeslagen voor als het straks wel het geval is... Kan mijn mannetje het mooi op zijn bureaublad zetten (ik kreeg het plaatje niet groter als voorbeeld hier, maar als je er op klikt zie je een vergroot voorbeeld...)
Vertel eens, hoe kan je zo'n ding op je bureaublad zetten? Ik ben geen computerheld, maar vind het zo'n leuk idee!
Nou je voert gewoon je bevaldatum is en dan genereer je de banner.. Dan staat er boven die code wat je krijgt je banner met jou datum.. Dan klik je daarop met je rechter muisknop.. "Als Bureauitem instellen" Zo krijg je hem op je bureau blad..
ik vind em heel saai, wij hebben em ook en die tekst eronder blijft echt heeeeeeeeeel lang hetzelfde. Niks aan.
Ik krijg ém niet op mn bureaublad hoor, als ik met mn rechtermuis doe dan kan ik ém wel als achtergrond instellen maar niet als bureaubladitem.
ben nog niet zwanger maar heb hem tussen mijn favorieten gezet voor als het zover is ha ha ha. liefs mopsje
als ik op de rechter muisknop druk, staat er alleen knippen en plakken. Help, hoe krijg ik hm op mn bureaublad?