Ik ben nu 28 weken zwanger van de tweede, en van de week besefte ik ineens.. Whaaa, ze moet er ook nog een keer uit..!!! Dat is het bij mij zeker. Bij de eerste was ik nog lekker 'naief'. Ik zie wel wat er komt. Nu weet ik wat er komt... Maar goed, ik heb het 1x overleefd, dus de 2e keer gaat ook vast lukken. Tjakka..!!!
Precies het is maar van tijdelijke aard zal aan deze zin denken als ik over een weekje of 18/19 aan het bevallen ben.....een soortje mantra ' het is maar tijdelijk, het gaat zo over'.. Ben er voorals nog niet bang voor. Maar het is idd het onbekende wat je schrik kan aanjagen. Ik krijg dat ws tegen het einde van de zwangerschap wel hoor. Nu is dat gevoelsmatig nog best een heel eindje weg. En ik ben zooooooooo nieuwsgierig naar ons manneke... Overigens vind ik het een eer om eens een bevalling mee te mogen maken, gezien onze geschiedenis. Hihi moet t geen keizersnee gaan worden natuurlijk...
Precies je bent nog naïef bij je eerste..kan ook niet anders Ik had wel een soort van rust dat ik nu wel wist dat ik het kon...ook realtiveerde ik het voor mezelf omdat de eerste bevalling al heftig was de tweede niet veel erger kon worden
Ja, kan ik me voorstellen... ik zou zelf ook liever geen ks hebben (denk dat weinig mensen daarvoor kiezen), had bij de eerste op het eind wel een spoed ks boven mijn hoofd hangen, ben ontzettend blij dat het niet hoefde.
@ cindy24 ik heb aan de ene kant rust, omdat mn vorige bevallinfgen ook best vlot gingen. ik weet zo'n beetje wat er komen gaat. alleen ik weet ook dat geen bevalling hetzelfde is. de pijn is anders, alles is anders! en ik ben nog nooit in t zknhuis bevallen. ik weet dus niet wat me daar te wachten staat. en ik zie er tegenop om 20 min. in een auto te zitten met weeen! lijkt me vreselijk! maar zoals mn moeder zei: er is er nog nooit 1 blijven zitten! dus alles komt goed!
Gewoon lekker op tijd rijden en zeggen dat je al best wat weeën hebt terugsturen doen ze dan niet als je zo ver weg woont....en al helemaal als je bevallingen snel gaan.. Nee je weet het nooit.....maar in principe worden ze makkelijker.....in principe
Ik snap je wel, tis geen pretje. Al denk ik dat het me best weer goed af zal gaan (complicaties daar gelaten), maar dat stukje dat het koppie staat, helllllllllll.
Komop Eef, nog even doorbijten en dan begint de bevalling. Dan laten we ons lekker platspuiten en gaan we een beetje onzinnig lopen giebelen Nee serieus, ik wil er helemaal nog niet over nadenken. Heb er nog even geen zin in. Gelukkig zijn alle bevallingen anders, want die van Tim was geen pretje.