ik wordt zo moe van dat janken he!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by tulip, Aug 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

o help, wie herkent het en klaagt even mee...ik ben van mijzelf een redelijk nuchter "hard"persoon. Ben wel lief hoor;) maar ik ben niet zo snel van mn stuk. Maar nu ik zwanger ben, ik kan wel om alles janken, tis echt te erg. Nu het volkslied bij de hockeywedstrijd..hoppa..man dit is echt te erg.:)

2. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ja, heel herkenbaar!
    Bij mijn 1e zwangerschap helemaal niet zo overdreven, maar bij mijn 2e man man wat heb ik een tranen gelaten en vaak ging het helemaal nergens over!

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Haha heel herkenbaar.. Heb het sinds een week weer heel erg.. Vanmorgen lag ik te denken aan de bevalling, en het moment dat hij dan op mn buik wordt gelegd.. Ging ik alweer bijna :p Sowieso kan ik geen enkele bevalling kijken zonder te brullen :p

4. tulip

tulip Niet meer actief

maar echt...het volkslied, terwijl ik hockey ook nog eens geen reet aan vind;)

5. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    1,050
    9
    38
    Ik ben niet zwanger, maar zelfs ik vond het bijzonder dat die meiden zo trots en enthousiast meezongen. Dat zie je de voetballers bijvoorbeeld niet doen..

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Haha, briljant. Zo herkenbaar. Ik heb de afgelopen weken om menig mooi sportmoment zitten janken. Omdat ik het die mensen... Ahum... Zo eeeenoooorm gun. Ofzo. Zo ken ik mezelf ook niet helemaal. Kansloos joh, echt. En nu is the hurt locker erop, die wilde ik altijd al zien, maar ik vind hem te eng. Ik durf niet te lijken. Kansloos, had ik dat al gezegd :)

7. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Same here!!! Vanaaf hebben we onze ouders en schoonouders het goeie nieuws vertelt zat ik ook te janken!!!

8. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Hahaha ja herkenbar ik hb t nog steeds! Al bijna 3 mnd geleden bevallen!

Ik huilde bij alles bij gtst! En Als k een zielige film had gezien en er de volgende dag weer aan dacht kwamen er weer tranen haha

9. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Jank bij alles .... Heel de olympische spelen jank ik alles al bij elkaar.

Gtst janken ! De krant janken ! Me zusje een weekje met vakantie janken ! Volle melk op janken !

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    God.. Ik moest zo huilen bij de film bolt toen hij dat meisje redde haha.. En toen Sinterklaas aankwam bij ons.. Zat daar echt met een zonnebril op.. Hoort er bij!

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

Dec 23, 2011
    2,156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik jank al als ik een vogelnestje met jonge vogeltjes zie in mn tuin.. dus.... :p

12. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Haha ik huil even mee :p. Verschrikkelijk, maar ach, zijn ergere dingen toch?!

13. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Herkenbaar hier vooral wat op tv is enzo denk dat ik voorlopig mijn hele zwangerschap maar horror films ga kijken. :/

14. Barb

Barb Bekend lid

Jun 28, 2011
    736
    0
    0
    Hahhaa ik moet echt lachen waar jullie om moeten huilen. Hier is de mijne....

Ik moest huilen bij Help mijn man is klusser. Ik heb een traan weggepinkt bij hotter than my daughter (omdat moeder en dochter ook in tranen waren bij het wederzien) Bij GTST huil ik altijd hah.
    Bij reclame moest ik huilen van orange babies volgens mij: die gier en die ooievaar die vechten en dan hoor je daarna een babytje huilen omdat ie geboren is.

15. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Echt zooo grappig om te lezen dit! Vooral gtst, de volle melk en de jonge.vogeltjes ;)

16. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

Jun 9, 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Haha het hockey, hier ook met dikke tranen in m'n ogen zitten kijken toen ze gewonnen hadden en die meiden allemaal met tranen in hun ogen stonden. Die teleurstelling bij die argentijnse meiden en het geluk bij oranje... En manlief dan... nou ja zeg... die vrouwen ook altijd, die janken toch ook overal om, ze hebben gewónnen, dats toch niks om te janken. Tja... mannen...

17. tulip

tulip Niet meer actief

Haha met sinterklaas...het kan dus nog erger..mijn man,zit me echt uit te lachen dan;)

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben ook zoeen griet die nooit jankt.
    Nu jank ik niet om alles of hele gekke dingen.
    Maar loop regelmatig met watervallen als ik naar mijn dochter kijk, ze is zoooo lief en puur!
    Het ontroerde me altijd wel al maar nu ga ik echt janke erbij, haha. :p

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik ben normaal juist iemand die snel huilt om tv programma's enzo. En nu ben ik juist zo gevoelloos haha. Het lijkt net of al mijn emoties juist enorm afgevlakt zijn. Misschien dat het gevoelige nog later komt, maar op het moment ben ik het tegenovergestelde echt apart.

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik zag mijn dochter zo staan, besefte dat dit de eerste keer zou zijn dat ze het hele Sint gedoe zou beseffen, haar lachende en verwachtingsvolle gezichtje en toen ging het mis haha... :D

Share This Page