zo''n honger!! met name ''s nachts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door watwordhet, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    hoi dames, is dit herkenbaar voor iemand

ik word tegenwoordig geregeld ''s nachts wakker van de honger, ben dan gewoon misselijk ervan. ook overdag eet ik steeds kleine porties en op tijd anders voel ik me gewoon niet goed. en dan voor het slapen nog...maar ik word gewoon nog wakker ervan....heeft dit met de termijn te maken??? ben nu 38 weken

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja denk t wel...ik heb t ook!!
    Probeer voort slapen nog n donkerbruine boterham te eten..en ondanks t plassen heb ik water naast mn bed voor wanneer ik echt misselijk ben

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Heel herkenbaar .
    Ik had het bij de vorige 2 ook en nu begint het af en toe ook weer . Gelukkig nog niet elke avond en red ik het nog met iets kleins maar ben benieuwd hoe dat over een paar weken is.

4. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Ik heb sinds een week of 2 hetzelfde! Ik ga er regelmatig 's nachts uit om een boterham te eten...

5. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    thanks voor jullie reacties.... ik heb inderdaad ook water naast mijn bed voor de eerste trek...enzo

maar fijn dat het herkenbaar is...dacht al dat ik iets niet goed deed...te weinig eten ofzo

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik had het bij mijn dochter ook op het laast.
    En nu had ik het voor de 8ste week, voor ik misselijk werd.
    Dat nachtelijke snaaien schijnt wel een typisch zwangere trekje te zijn hoor. ;)

7. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb het ook en heb gewoon ontbijtkoek in een zakje naast mijn bed.van water word ik nog misselijker op mijn nuchtere maag.maar fijn te lezen dat er meer last van hebben.

8. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Snachts niet maar overdag ! Men... Ik val soms om van de honger. Weken geen last van gehad... Maar sinds een Paar dagen sta Ik versteld van mezelf.

Deel Deze Pagina