Yoshua heeft vanmorgen tijdens het spelen zo'n houten kralen spiraal heel ongelukkig van de tafel laten vallen. Nu zit er precies in ons looppad een behoorlijke deuk in het laminaat. Iemand een idee hoe ik dit een beetje netjes kan oplossen? (Zodat niet mn laminaat nog verder beschadigd ) Er een nieuwe plank in leggen is geen optie want dan moet de halve vloer eruit en het is geen hele beste kwaliteit.
Er bestaan van die wax staafjes die je met een warmte apparaat aan kan brengen. Of zit er geen gat in? Wij hebben ook een groot gat in onze redelijk nieuwe vloer.. Echt balen. Alleen zijn die waxdingen heel duur en weet dat ze ze soms bij de Lidl verkopen. Daar wacht ik dus even op 😁
Het is een deuk, maar de toplaag is gebarsten. Als ik dus ga dweilen gaat er natuurlijk vocht in zitten en dat wil ik voorkomen. Ik wil ook niet teveel geld uitgeven aan herstel omdat deze vloer er maar tijdelijk ligt. (Denk nog een jaar of 3) En ik ga er vanuit dat dit niet de laatste flinke beschadiging zal zijn.
Laminaatvuller. Bij elke bouwmarkt te koop. Beschikbaar in aantal basiskleuren en evt te mixen tot de juiste kleur
Ik las ook al dingen over vochtige doeken en een strijkbout en iets met olijfolie. Lijkt me allemaal best eng om te doen. Morgen maar een ritje bouwmarkt denk ik.
Bedenk me ineens dat laminaat bij ons in de woonkamer nog nooit goed is gegaan (het eerste half jaar). Ik ons vorige huis lag het laminaat er net een paar maanden en toen moest er nieuw glas in de Woonkamer deur en viel het glas met de punt op de v-groef. Dit hebben we met zo'n stift bijgewerkt. Dit laminaat licht er ook pas 4 maanden en het ging al bijna mis voordat we klaar waren met leggen.