belangrijkste is dat je jezelf serieus neemt en bedenkt wat je evt. wel zou kunnen. misschien een paar uurtjes werken? of iets administratiefs? bij mij viel het mee, succes!
ik zou stoppen met de honden uitlaten want als die een keer trekken worden je banden scheef getrokken en heb je veel meer pijn! daar kwam bij mij veel pijn door dus de arbo is denk ik wel aan jou hand is meestal met zwangeren
Nou, ik moet vanaf volgende week halve dagen gaan werken. Ze leek me niet echt serieus te nemen helaas En nu het toppunt: val ik vanmiddag van de trap. Kan niet meer op m'n linkerbeen steunen.. Heb nu een bekkenband en krukken gekregen.. Potverdorie voel me nu echt een kneus Hoe moet dit nu op het werk??
ik geloof dat je het uwv kunt bellen voor een onafhankelijk arts die je nog een keer nakijkt/ziet. gewoon bellen en info vragen!
Eerst herstellen!gewoon ziek melden. Ik ben vandaag een half u wezen fietsen, dat had ik 3 wk geleden niet gedacht! Ff positief nieuws hier neer zetten. Eerst rusten, goeie therapeut en dan pas verder kijken....
Ja, ik zal het morgen aankaarten als ik mijn leidinggevende spreek. Ik wil wel, maar kan echt niet vooruit. Ook fysio heeft me aangeraden om eventueel in het ziekenhuis verder onderzoek te laten doen als ik komende week nog steeds zo veel pijn heb. De fysio levert nu weinig op, heb pijn vanuit mijn bekken en vanuit mijn rug, dubbel op dus. Helaas heb ik dus geen meedenkende Arbo Maja, wat niet gaat, dat gaat niet!
Wat vervelend allemaal. Laat je niet door de arbo gek maken hoor, het is jouw lijf en jij voelt het beste aan wat je wel en niet kan. Als je nu aan het werk gaat wordt het alleen maar erger en dan blijf je er na de zwangerschap nog veel langer mee zitten.. Dat wil je echt niet. Ik kreeg bij de eerste al met 8 weken last van ischias. Natuurlijk veel te laat iets mee gedaan. Fysio hielp niet en ik kon dus ook amper lopen en zakte ook door m'n benen. Als ik onder gestofzuigd had kon ik gelijk niet meer lopen. Bij de tweede kreeg ik er bij 6 weken al last van. Nu ben ik geen fan van fysio (door ervaringen met andere klachten) dus ben ik naar de osteopaat gegaan. Ik zwom toen al maar ben dit blijven doen tot bijna aan het einde van m'n zwangerschap. Ik had wel last van de ischias maar een héél stuk minder. Van bewegen (lopen, fietsen) en oefeningen kreeg ik juist meer pijn. Helaas heb ik nu nog steeds last van ischiasklachten maar ik denk dat het komt omdat ik er tijdens de eerste zwangerschap zo lang mee ben blijven lopen.