Hee hallo!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door -, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik heb me vandaag eindelijk aangemeld (ik las al langer mee). Ik ben 30 jaar en dinsdag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van onze eerste! Ik heb 3 testen gedaan :oops: , 1-tje dus dinsdagmiddag, 1tje woensdagochtend en 1 woensdagavond. Die laatste was van Clearblue en die eerste twee van deze webwinkel. En alles had een megadikke vette streep (ik zal eens kijken of het mij lukt om ze in mijn album te zetten), en dat al dinsdag (1 dag voor NOD). Het was ronde 3 voor ons. Ik ben 4 jaar geleden al moeten stoppen vanwege trombose en 2 longembolien. Vandaar dat ik aan de bloedverdunners zit en tijdens mijn zwangerschap Fragmin moet spuiten. Daarvoor moest ik naar de internist in augustus en naar de gyneacologe. Want ik mag 24 uur voor de bevalling niet spuiten, dus moet ik ingeleid worden. Dus bevallen op medische indicatie in het ziekenhuis. Daar baalde ik wel van want ik wilde altijd al heel erg graag thuis bevallen. Bij de gyn vertelde ik dat ik graag wilde beginnen met spuiten voordat ik zwanger werd (om alle risico's uit te sluiten), vandaar dat alles getest werd bij ons. Mocht er iets afwijkends zijn, dan zouden we meteen de medische molen instappen, omdat ik anders misschien een jaar voor nop aan het spuiten zou zijn. Maar alles was goed gekeurd, de rubberen jasjes ;) werden opgeborgen en drie maanden later ben ik zwanger! Ik was gisteren naar de stad geweest en heb wat babyspulletjes gekocht, zoals een slabbetje met Ik heb de allerliefste papa van de hele wereld, 2 slofjes en 2 rompertjes. Alles ingepakt, de testen erbij gedaan, kaart geschreven met de volgende tekst:

Ik ga je zo vertellen,
    dat wij niet meer samen zijn.
    Maar voortaan met z'n drietjes,
    ook al is het nog zo klein.

Hoe zal je reageren,
    dat is voor mij de vraag,
    Denk wel dat je blij bent,
    want we willen dit beiden graag.

Wat een geweldig gevoel,
    Een nieuw leven, dat ik in mij voel.

Een vruchtje, iets van ons twee,
    Een vruchtje, leeft vanaf nu met ons mee.

Een klein babytje, zo teer en fijn,
    Een babytje dat over 8 maanden bij ons op de wereld zal zijn.

Want ik had mijn mond dinsdag gehouden want ik wilde hem op een originele manier verrassen. Nou dat was hij!
    De vorige 2 maanden dat ik dus niet zwanger was voelde ik me wel zwanger. Pijnlijke boobs, beter ruiken, dat soort dingen. Daarom dacht ik ook elke keer dat ik zwanger was. Helaas toen niet. Deze maand voelde ik helemaal niets, geen innesteling(bloeding), geen pijnlijke boobs, niet misselijk, alles nog lusten. Ik had wel af en toe flinke kramp maar dat weet ik aan mijn darmen. Meestal moest ik vlak na zo'n kramp naar de WC. Als ik nu de trap opren dan voel ik mijn boobs wel, maar verder heb ik (nog) geen 'last' van mijn zwangerschap. Over twee weken moet ik naar de gyneacologe. Ben benieuwd!

Groetjes, Tantan

2. Niet meer actief

gefeliciteerd en van harte welkom

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Tantaan Welkom. Dat is zeker heel goed nieuws, door jou verhaal geef je veel meiden hier weer hoop.
    Geniet er maar van elk minuut want het blijft toch altijd een wonder voor vele. Liefs Jolie

4. Indra73

Indra73 Lid

1 nov 2006
    26
    0
    0
    Stewardess
    Amsterdam
    Hoi Tantan,
    Van harte gefeliciteerd en welkom.
    Denk dat jouw gedicht bij velen onder ons een traantje deed opwellen...die hormonen toch ook haha!

Groetjes,
    Indra

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Van harte welkom tantan, en gefeliciteerd. Kom maar gauw naar de Juli mama's!

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Van harte welkom tantan, en gefeliciteerd. Kom maar gauw naar de Juli mama's!

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en gefeliciteerd!

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Dat is je nog even goed voorstellen :) Welkom hier!

Deel Deze Pagina