Aangenaam kennis te maken, ik ben Anne of op dit forum: Bruijntje. Ik woon in Zuid-Holland. Ben lang een twijfelaar geweest; "wel, niet, wel, niet", en de laatste jaren was het een tijd "niet aan kinderen beginnen". Maar ja, je wordt ouder, je (schoon)broers en (schoon)zussen krijgen babies. Is toch anders dan kinderen bij vrienden. Dan gaat het raar genoeg toch kriebelen. En dan merk je dat je toch gaat denken; hoe zal dat zijn een mixje op deze aardbol van mijn lief en mij? Maar toch ook twijfels; hoe te combineren met werk, en de vrijheden die we nu hebben, wat lever je in? Wat krijg je ervoor terug? En is het wel gezond? Zijn we wel goede ouders? Kan ik het kindje wel voldoende bieden? We hebben nu min of meer besloten ervoor te gaan, al is het niet zozeer een weloverwogen besluit maar vooral een gevoelskwestie. Mijn lief (al voor meer dan 12 jaar) is nog niet helemaal om, maar wel zo goed als.... Ik ben gestopt met de pil (25jan), slik nu foliumzuur. Wacht even af tot mijn eerste ongesteldheid (22feb) en dan gaan we voor echie! Ben wel eens vaker gestopt met de pil en dan was het vaak snel weer in het oude 28daags ritme. Nu weer? Wat betreft vruchtbaarheid, geen idee! Mijn moeder (en ik lijk qua bouw erg op haar) was heel vruchtbaar 1ste keer steeds raak! Mijn lief? Geen idee. Zijn broertje heeft in iedergeval al een kleine op de wereld gezet. Wel zijn wij van mening niet de malle molen in te willen. Als het niet lukt, lukt het niet. En dan misschien adoptie? Hebben het verder nog met niemand gedeeld. Ga dat wel doen met vrienden die al jaren bezig zijn, helaas zonder resultaat. Mocht het zo zijn dat het wel snel bij ons lukt en ze nog geeneens wisten dat we nu wel kinderen willen..... dat zou gemeen zijn. Ik moet zeggen dat ik het daar eigenlijk nu al moeilijk mee heb. Ze willen zoooo graag. En ik als twijfelkont.... maar zo ver is het nog niet. Wie weet lukt het bij ons ook niet.... Dit is in iedergeval een leuke manier om er toch over te kunnen praten! Groetjes en tot ziens, Anne
Welkom, ik begrijp jou kriebeltjes wel ik wens jou veel geluk toe..en dat je snel zwanger mag raken! veel liefs...Gimena xxx
Welkom mied,en succes met zw worden,ik vind het wel heel knap en netjes dat je het naar jullie vrienden gaan vertellen,ik vond het zelf namelijk altijd erg moeilijk als iemand snel zw werd en ik zolang bezig was,maar ja je doet er niets aan,en ik hoop dat jullie gewoon lekker snel zw zijn meid.